Mozaik

No, pa sem jih spet slišala ☺
Kje se skrivaš? Od krofov naprej nimaš več nobene objave? A boš kej napisala no, kr kej.
Ja no, tale teden je čuden. Vse skupaj nimam kej velik za pokazat, mimo pa je švignil kot strela. Ko enkrat začnem s službovanjem doma, se mi zdi, da sem po cele dneve za računalnikom, ni nobenega pravega premora, le čas beži naprej.
Moje koleno je bistveno bolje. Zanesljivo je že tam nekje 80%, po stopnicah hodim brez težav, tud na bicikl grem komot brez bolečin gonit na največjo težavnost, vendar imam en tak čuden občutek, kot bi se mi v njem nekaj spotikalo v napeto struno, zato ga čist preventivno še ne gonim prav zelo, da ne ušpičim kakšne dodatne neumnosti.
B mi je ta teden doma delal družbo. Kašelj se mu je v začetku tedna razvil do te mere, da ga je bilo prava muka poslušati. Tako sva za isto mizo oba cel teden večino dni delala - jaz za službo, on za šolo.
Vmes sva v četrtek sva kar malo prestrašeno opazovala divjanje orkanskega vetra, ki je po vasi prenašal vse sorte, za nameček pa nam je odpihnil še tisto malo snega, kar ga je v naših krajih uspela izgubiti babica zima, ki kraljuje v južnih predelih Balkana. Tako je vas spet skoraj popolnoma zelena.
Vmes sem si seveda komaj vzela čas in celo enkrat skočila pogledat mojstre v hišici. Vam pokažem detajl iz velike kopalnice? Delovni detajl, seveda ☺kamenčki na eni od sten. Počasi dobiva svojo lepšo obleko.


Med pospravljanjem telefona - mah, lažem, backup vsega sem delala, ker ... ja en telefon je šel te dni čist po nesreči plavat, pa se potem zamisliš, da določenih vsebin nimaš pospravljenih tam, kjer bi morale biti. No, med pospravljanjem informacij s telefona sem naletela na fotko, ki sem jo pred dvema tednoma posnela na pobočju pod Marmolado, ko je bil pogled res fenomenalen - sonce sramežljivo sveti skozi rahlo sneženje, temperatura se je ustavila na okrog -20°C, na celem pobočju poleg nas ni žive duše, čeprav so proge speglane tako vzorno kot nikjer drugje ... je pa lepo, priznajte ☺vsaj sneg je.

Komentarji

Priljubljene objave