Še malo tulipanov

Domači na vrtu so spet pod popolnoma svežo še vedno rastočo odejo belega puhka. Tile na fotkah se bohotijo v vazi. Jaz se jim pa seveda ne znam upreti, ko naletim nanje ☺





Komentarji

  1. Bjutiful! Nora barva... Kar voham jih.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudoviti so! Všeč mi je barva.
    Komaj čakam, da zrastejo tudi na mojem vrtu.

    OdgovoriIzbriši
  3. @Jožica: barva je strašna, ja. Se jim sploh nisem mogla upret.
    @Saša: jaz sem letos konkretno zmedena, ker mi ni jasno, kaj bo s tistimi na vrtu. Trenutno so visoki že kakšnih 10cm, ampak na njih je danes 2cm novega snega ... pa to že tretjič ali četrtič odkar so pognali iz zemlje. Če ne bo nič z njimi, bom pa bolj hvaležna stranka pri prodajalcih cvetja ☺

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave