Sem poskusila

Tole je njami, preizkušeno, potrjeno, do konca polizano ... Predlagam pa NIČ sladkorja. Tud vanilijevega ne. Pa še nekaj - pripravite majhne porcije v majhne posodice. Jaz sem jih polnila neskončno lačna in sem ob napadu od vseh samo jaz - kot potrjen odvisnik od čokolade - zmagala nad količino. Vsi ostali so omagali in jo vsaj pol pustili za naslednjič. Zraven neskončno paše kozarec čist navadne vode - izpod pipe, če imate dober vodovod.

Komentarji

  1. Si mogla, ne... slin, slin

    Podvprašanje: a si mela 70% čokolado al jedilno? Mislim, po mascarpone itak moram v štacuno, pa da vem, a moram čokolado tud nabavit al ni mus ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma, ja, je blo treba ☺
    Eni dve vrsti sem imela še tiste 81%, ostalo je bila čist običajna jedilna ... pospravila sem po omari ☺ po moje ni mus, veš ☺

    OdgovoriIzbriši
  3. Žleht! :) Ker jaz sem namreč na dieti. :) Sem pa shranila in bom verjetno akr jutri moje bandite pocrkljala s temle.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zgleda delicious. A se da ta krema uporabit kot tortni nadev, a je prerahla?

    OdgovoriIzbriši
  5. @Saša/Lunaspi: Po moje jo komot daš tud v torto. Sama delam kremo s podobnimi sestavinami tako, da čokolado raztopim v smetani (segrejem), pa pol počakam, da se shladi in stepem ... tista pride že v startu bolj kompaktna in trda. Ampak kakor piše Huferka na svojem blogu, se tudi ta spremeni v precej kompaktno zadevo, če jo daš na hladno. Naslednjič bom tudi za torto poskusila kar tole.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ok! Super, ker že nekaj časa zbiram pogum za kakšno novo varijanto torte. Sem že malo naveličana mojega "puding" oziroma "evrokrem" nadeva. ;) Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  7. Evo, poskusila tudi jaz, prvi poskusi so zadovoljivi, na oceno Banditov je pa treba počakati, da se vrnejo domov. :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave