Ena o zvezdah ...

.. o tistih na nebu, v oblakih ... o sanjah, ki jih sanjamo in o sanjah, ki jih živimo.

Tole me ponavadi prešinja v jutranji gneči na poti v Ljubljano, zadnje čase ga spet precej vrtijo ... Terry Jacks s svojo meni tako ljubo Seasons in The Sun ... mala mula, ki je takrat vrtela malo vinilko na 45 obratih, seveda ni razumela vsebine, ploščo sem pa vseeno gonila spet in spet in spet ... danes, ko hudo dobro razumem vsako besedo pesmi, se mi redno ulijejo solze in vsakokrat sproti si prisežem, da moje dosežene zvezde ne bodo le tiste na obali, da bodo oprijemljive, resnične in predvsem zadovoljne ...


Naj bodo tudi vaše sanje dosegljive, naj hodijo zvezde skupaj z vami ... če bomo vztrajni, bomo prej ali slej našli lojtro, ki nam jih bo omogočila doseči. Do takrat pa upoštevajte še enega od velikih mož:

Do not worry if you have built your castles in the air. They are where they should be. Now put the foundations under them. (Henry David Thoreau)

Pa še malo mene - sanje in zvezde so čist fajn, samo pripeljite jih na zemljo, ne odsanjajte svojega življenja tja gor ☺Delček mojih trenutno dosegljivih sanj tiči v snegu, ki ga še ni ... do takrat pa pridno nabiram nazaj kondicijo, ki mi jo je viroza pobrala. 

Komentarji

  1. Ohhh, hvala, si me spomnila, kolikokrat smo to peli na žurih ob kukr spremljavi moje kitare ... moram poiskat tablature in se jo spet naučit ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ena o sanjah: http://veryawesomeworld.com/awesomebook/inside.html

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave