Tega pa res ne bom več ponovila

Uvod 1:
Lanski božičkovi prebliski so strašno zasvetili oči najstarejšemu mladičku - v kuverti so ga namreč čakala navodila za večer 18.3.2010 - lokacija Arena Zagreb, dogodek koncert Rammstein

Uvod 2:
Od jutra sem cincala - grem, ne grem, grem, ne grem ... s tako glavo in kašljem ... nekje okrog poldneva me je prijelo - mah, grem jaz tudi zraven, če mam že karto. Na vsak način se sicer odpovem pivu, ampak na koncert pa grem.
NAPAKAAAAAA! Ja, zdaj vem.

Zaplet:
1. Hrvati so kljub sprejetju kadilskega zakona sprejeli še neko vmesno pripravljalno obdobje (ki še vedno traja) in šok zame je bil popoln - popolnoma zakajena Arena me je uničila še preden se je zadeva dobro začela. Ne, o kakšnem prezračevanju ni bilo ne duha ne sluha, samo reševalcev je bilo veliko (ampak ti so bili najbrž namenjeni izpiranju želodcev, ne oživljanju z nikotinom zastrupljenih nekadilcev)
2. Trapa trapasta nisem želela upoštevati že poznanega dejstva, da so njihovi koncerti čist konkretni pirotehnični šovi - torej ogromno bliskanja, utripanja ... kar je božansko za že tako "načeto" betico in ... največji pospeševalec nastanka migrene (pri meni, seveda)
3. Rammsteini so predstavljali v glavnem nove komade, starih je bilo komaj za vzorec. Izpljunek - nova plošča mi ni všeč. Pika.

Razplet:
S in JM sta uživala, jaz pa sem po prve pol ure brskala po nahrbtniku, da sem našla pain-killerje, da sem potem vendar preživela do konca. Najbrž je bilo krivo pivo (tisto, ki ga ni bilo)

Zaključek:
Koncert je bil za moje pojme kratek (kar je meni tokrat ustrezalo) - ura in tričetrt z vmesno prekinitvijo zaradi umiritve množice v fan pit-u se mi zdi malo. Res. In konec brez možnosti dodatkov - ko ti na ekran spišejo samo velik OFF, DAY OFF in cel seznam komadov, ki si jih prišel slišat, pa jih boš lahko poslušal le na CDju na poti domov ... mah, grenko in dodaten šmrc - zakaj za vraga pride Clapton v našo bližino glih takrat in zakaj ne more priti še bližje?
Eh ja, še resničen zaključek - NA RAMMSTEINE NE GREM VEČ! EVER.

Komentarji

Priljubljene objave