Še ena Maja

Po naključju sem našla še eno Majo in ker mi tale predpasnik čist enostavno všeč, naj bo tale današnja objava namenjena njeni želji. Torej - našla sem Majo :) Kaj vse bom odkrila na njenem blogu, še ne vem, je pa prvi vtis zelo prijeten. Očitno bo naš B končno prišel do novega predpasnika, za katerega me že tako dolgo prosi :)

Ja, bom pokazala, kaj bom načarala (ko bom :)). Glede na to, da bomo še en konec tedna preživeli med štirimi stenami, bi se znalo zgoditi, da zbudim šivalni stroj in ga pripravim do ustvarjalno drdrajoče pesmi. Sobote pa res ne smemo vreči proč, a ne :)

Aja, še nekaj. Tale predpasnik bo kmalu dobil novega lastnika oziroma lastnico. Če te mika, pokukaj k Maji.

Komentarji

  1. Dobro jutro draga M,

    ko sem zagledala predpasniček sem rekla vauuuuuu kako čudovit predpasnik si zašila :o))) Šele potem sem brala dalje ... prelep je kajne ...

    In vem, da bo tudi tvoj krasen - in postavi ga na ogled še za nas. Prav?

    Pa pozdravite se - čeprav bo težko cel vikend biti noter kajne - pri nas je tako sončno jutro ...

    Objem ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Neee, ni moj. Ta še ne :)

    Noter je pa res težko ostati, dokler te kašelj ne prepriča, da bi bilo to popolnoma samodestruktivno dejanje. Tudi pri nas smo se prebudili v neskončno prijazno sončno jutro, hribi nad vasjo so snežno beli in vabijoooooo. Mnja, tokrat jih bomo samo gledali. Mogoče bo pa naslednji vikend boljši :)
    Objem tudi tebi ...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave