Nova obleka :)

Ne vem, kako je z vami, ko se bojujete z virusi in bakterijami, ampak jaz moram takrat kljub temu, da praviloma vsaj nekaj dni nisem sposobna migati v področju sivih vijug tam pod lobanjo, vseeno kaj početi. Tokrat je bila žrtev stenska ura, ki je pri naši hiši skoraj tako dolgo kot S, pridno nama je z JM pomagala, da je mularija doumela, da ko je tavelik kazalec na vrhu, je čas za mižo ... mah, že en čas jo gledam in ugotavljam, da sem se je čist preveč nagledala, pa najmlajši brlogarjev jamra, da je težko gledat na tako uro, ki nima nobenih številk, pa ... škoda bi jo bilo vreči proč, če čist OK dela ...










Tole uro v najstniških letih (na levi), ki nam je seveda pridno služila in razen tega, da sem se je naveličala, nimam čez njo prav nobenih pripomb, je zamenjala tale (na desni) ... pomladno marjetkasta s številkami in črticami in vijugami in ... čist drugimi barvami.

Hm, ja pssst, priznam, da se že en čas ubadam tudi z mislijo, da bo čas prebeliti kuhinjo (kjer ura domuje) in ... zamenjati barve sten ;)


Komentarji

  1. Lušna marjetica. "Dolgčas" je huda stvar, kaj?

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo, zelo mi je všeč stilska preobrazba vaše ure - še posebej, ker je marjetica - jaz jih namreč obožujem :o)))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave