Na obisku pri Highlanderjih VII

Tisto jutro sem rekla J "samo še tole dons lovimo, pol pa mal zmanjšamo tempo, ane?"
"Jp. Lej, to je bil edini način, da ulovimo ene od Highlanderskih iger v času, ko smo na Otoku"

Čist prva misel, ki mi je po vhodu na prizorišče letela čez možgane je bila "Hm, ok. Izgleda tko k ena naša vaška veselica, ampak bom nekako preživela."
Ne, seveda takrat tega nisem povedala J. Bi bilo pa čist nesramno z moje strani glede na to, da je vse skupaj naštudiral in ves urnik do sedaj podredil temu, da ulovimo tudi tele igre. In če sem čist poštena - tale filing ni trajal prav dolgo. Če že nisem ne vem kako velik navdušenec nad lokalnimi gasilskimi veselicam, sem na tej uživala. Dlje ko je trajala, bolj je bilo zanimivo in mi je bilo kar žal, da je grand finale začinil dež (jasno, kaj pa drugega).

Dan s Highlanderji smo si privoščili v Arisaighu. Kaj vse obsegajo Highlanderske igre, je fajn razloženo na prvem linku zgoraj, zato ne bi ponavaljala informacij. Slike z dogodka pa seveda dodajam.

Tukaj še nisem bila navajena na njihov humor, s katerim ne šparajo - pa ni važno, al je sogovornik poznan al pa popoln neznanec. Tale dogodek je trajal polovico dneva in posedanje po sicer mehkih tleh kaj hitro povzroči, da imaš hlače vsaj vlažne, če ne fajn mokre, zato smo si na prizorišču omislili stole. Če hišo voziš s seboj, je to čist enostavna zadeva. Ko je na koncu dež napovedal, da prihaja njegova epizoda, sem pograbila 4 stole (v vsako roko dva) in jo ubrala proti parkirišču, da jih spravim na suho še pred nalivom. Nekje na pol poti mi pride nasproti starejši par dveh Škotov in moški mi v pojoči škotski angleščini čez širok nasmeh izjavi: "You must have been very tired to sit on all of them."
Najbrž sem naredila fejst čuden obraz, ker sta ob pogledu na mojo reakcijo oba začela crkovati od smeha. Ko sem dojela, kaj mi je ravnokar spustil, pa sem se skupaj z njima konkretno nasmejala tudi sama.

Tule so se orjaki šele ogrevali. Od daleč sem si mislila, da so tile možakarji veliki. Ko so prišli bližje, pa sem komaj verjela. Niso bili veliki. Vsi tekmovalci so bili ogrooooooooomni.

Tudi mladina je bila oblečena v tradicionalna klanovska oblačila

Na drugi strani prizorišča so na zvoke dud tekmovale plesalke


Ti trije orjaki so bili zmagovalni trio iger. Za tistega na levi strani vem, da je bil mladinec iz domačega klana (sem kasneje vlekla na ušesa, ko so prišli bližje)

Metanje kugle na palici




Nisem verjela, da bojo res metali tale hlod. Pa so ga. Pa tud prelomili so ga na pol (in pol limali skup s silvertapeom, da bi zdržal do konca iger - smešno u glavnem, zliman hlod)



mogoče se na tej fotki vsaj približno sluti, kakšen orjak je tale v beli majici




pogled na morje v tistem koncu


Pa še na skale, ki smo jih že mal pogrešali

Pa še ena z jezerom

Komentarji

Priljubljene objave