Končno en lep vikend ... I

Popoldne prej me je pospravilo v posteljo. Ko te v končno vsaj približno poletnih temperaturah trese mraz in se v termovelurju zliješ v posteljo, si iz vsega skupaj ne obetaš kaj hudo dobrega. Ampak ... za naslednji dan je bila vremenska napoved tako obetajoča in izgovorila sem si že dopust ... Ko me je JM dobrih 15 ur kasneje poskusil zbuditi, sem se malo na silo odločila, da bom sfajtala. Kasneje sem prvih 100 višinskih metrov umirala na obroke, razmišljala sem že o tem, da se zaradi švohotnosti obrnem ... pol se je pa telo uneslo :)

Fantom sva že dan prej napovedala Mojstrovko, po Hanzovi (jasno ... po južnem šodru grem gor samo še pozimi), kar je za B kar podvig, glede na to, da mu je na prepadnih višinah precej neprijetno in se tudi v plezariji v glavnem drži balvaniranja.
Če odmislim družino nemško govorečih planincev pred nami, ki so se tresli kot šiba na vodi, prožili hudo veliko kamenja in se na splošno hudo počasi kobacali čez steno, je bil dan super.

fantje na vratcih s ciljem v ozadju ... ko je mami še razmišljala, al bo tokrat sploh zdržala al ne

po vztopnem delu je tekla voda :( boh, kok ne maram mokre skale ... pa še vso mularijo vlečem sabo, dva od tega prvič v tole stenco

B in JM sta nam sledila na konstantni razdalji

v prečkah na odprtem je vsaj mala dva malo stisnilo, pa sta vseeno brez težav prišla čez

ma tole je en od pogledov, kjer se vedno ustavim, ker ne morem kar tako mimo

kot pravi S - na wannabe vrhu ... ko si že ven iz stene, pred tabo pa še vršna kupola ... malima dvema se je tukaj že na vsa usta smejalo

tolk smo imeli opraviti s čokolado, da nismo uspeli nikoli vsi gledati v kamero, ko je JM fotkal
jaz z mojimi fanti na vrhu

panorama z vrha

ej mali, čestitaaaaaaaam
ful sem ponosna nate

poleg tega, da sem se postavila nazaj na noge in da sem čez mojo najljubšo stenco končno odpeljala vse tri sinove, mi je dan narisal še enega od večjih nasmeškov letos
dol grede sem s kepo v želodcu tako kot vedno zavila na enega (nekdaj) najboljših melišč za "meliščno smučarijo v gojzarjih" JM me je gledal s prav tako kepo in me čist previdno spraševal, kaj na tole pravi moje koleno ... hehehe, koleno je bilo sicer konkretno bandažirano, kar bo najbrž njegova konstantna oprava do nadaljnega, ampak je brez težav zdržalo in prav zaradi tega še toliko bolj veselo čakam zimsko sezono
jp, vračam se na dilce, definitivno