Obetal se je ...

skoraj popoln dan. Na vidiku je bil en tistih, ko grem po svoje, ko se pač ne pridružim svojim fantom. Vremenska napoved je bila fajn in itak me je vleklo nekam ven. Seveda grem neskončno raje z družbo in tudi tokrat sem stegnila jezik. Čist končna odločitev je padla dan prej - kajak, Soča ... yeeeeees, čiiiiiist ZA.

Sam dan se je sicer potem začel precej čudno ... najprej nekaj čakanja, potem M-butara ugotovi, da ji en drek pomaga imet sabo Canona s hudimi objektivi, če je baterija ostala doma na filanju (ja, sem postala fejst zoprna) in potem te na Predelu ustavi še kup redarjev s policisti, ki ti razložijo, da takrat ne moreš več ne naprej ne nazaj in si zapečaten tam gor do približno 1h popoldne, ko bo kolesarska dirka enkrat mimo. Na srečo sta bila potrebna samo en avstrijski in en italijanski avto, ki sta zviznila mimo zapore, pa nekaj besed pri enem od policistov, ki je dodal "sam ne se ustavljat, prav?"

Neskončno sem hvaležna prijatelju, ki me je bil kot konkretnega začetnika pripravljen sploh vzeti sabo. Vem, da ga je bilo strah, na njegovem obrazu sem brala "joooj, kaj mi je blo, da sem se spustil v tole?" ko sem se na začetku čist leseno premetavala po relativno mirni plitvini. Ampak pol je pa zlaufal in priznam, da sem tudi sama uživala do vriskanja.

Čist nora nedelja je za mano.


Že tko sem bla na začetku čist lesena, pol se je pa še leča odločila, da mi bo delala probleme


pol pa enkrat slišiš magično besedo 


se končno začneš premikat skupaj z vodo


in neskončno uživaš


seveda ne tko kot kakšen drug, ki zadevo obvlada mal drgač :) - M hvaaaaaala še enkrat


pod črto dneva lahko napišem samo SUPEEEEEER! :)
še bi šla
še bom šla :)

Komentarji

  1. Super! Kateri del Soče pa je ok za lesene začetnike? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe dobro, čist popoln začetnik vseeno ne smeš biti (sam od mojega zadnjega kajakiranja na bistveno bolj mirni vodi je preteklo že nekaj let), drgač pa od mosta v Čezsoči navzdol je ok - do Srpenice1

      Izbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave