Mala ogledala


Igrive, iskrive, odkrite, sramežljive, lažnive, navdušujoče, iskrene, tople, ledene, zamišljene, prestrašene, spodbujajoče, žalostne, zahrbtne, prekipevajoče, nagajive, energijske, prazne, preračunljive, vesele, osupljive, privlačne, strašljive, izgubljene, zaletave, razigrane, nasmejane, zabavne, globoke, očarljive, utrujene, poživljajoče, zmedene, divje, obupane, cinične, hvaležne, drzne, jezne, ganljive, brezskrbne, oklevajoče, krhke, strupene, čarobne, izzivalne  ... katere so tvoje?

Najin dotik se začne s pogledom. Z njim me polniš, deliš, daješ, z njim mi jemlješ. Slika v očeh mi lahko nariše neskončen nasmeh na obraz ali me stisne na rob joka, s pogledom mi lahko pričaraš vesolje ali me zatolčeš do skrajnosti. Izbira je tvoja.

Komentarji

  1. Naj bodo tiste, ki vsakodnevno najtesneje in najbližje zreš v njih nadvse prijazne in tople :o)

    Vse lepo in dobro pa naj te objema danes za naš praznik in ker si edina praznična predstavnica v vašem brlogu, naj te tvoji moški danes nadvse močno objemajo in nosijo po rokah :o)

    Vse dobro ...

    Odmevčica ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vse dobro in lepo želim tudi tebi. Upam, da je bil tudi tvoj včerajšnji dan lep ... moj je bil, definitivno :)

      Izbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave