Mnja

Ne piše se mi prav zelo. Nimam pravega razloga, nimam pravega motiva ... in potem ne pišem. Seveda bom te dni pekla krofe, ampak recept zanje imate nekje v starih objavah.
Zunaj se tali sneg in na srečo tudi žled. Pogled skozi okno odkriva nova polomljena drevesa. Kot da jih jesensko neurje ni že dovolj raztreščilo. Ta teden se je zgodilo celo, da smo imeli skoraj 24 ur v kosu elektriko. Pa je takoj zatem, ko sem to veselo oznanila, spet zginila za dobrih 12 ur v kosu, zato sem zdaj raje tiho. Tudi, če je elektrika, ni rečeno, da telekomunikacijske povezave delujejo.
Počasi se bomo spravili nazaj v normalno stanje. Tudi jaz :)

Aja, želela sem samo napisat, da sem čist OK. Čist zares :) čeprav sem tukaj gor tiho.

Toliko pesmi o modrih očeh, kot jih poslušam te dni, nisem slišala že dolgo ;)
kot bi mi kdo želel kaj povedati :D


Komentarji

Priljubljene objave