Korzika 2013 - II. del

Porta z zlizanimi skalami, z od soli razjedeno opremo v steni in opoldansko vročino smo imeli ob odhodu kar dovolj. Nihče od nas ni tiste sorte dopustnik, ki bi zdržal dvotedensko prestavljanje od postelje na plažo in obratno ... Glede na doma postavljene okvirne načrte smo se odpravili proti Zonzi in seveda s tem proti Bavelli.
Čeprav je otok sam relativno majhen in razdalje med posameznimi kraji niso bohvekaj, pa premagovanje tistih nekaj kilometrov z enega dela na drugega lahko predstavlja tudi celodnevno pot. Ker smo se mi iz ene vukojebine prestavili v drugo (vukojebino), je to seveda predstavljalo kar konkreten časovni zalogaj (sploh, če računaš na to, da imaš v avtu potencialne bruhalce ... in ne, avtoceste na tokratni relaciji ni bilo niti kilometra). Vmes smo se ustavili še v Ajacciu, kjer smo se založili s hrano za naslednjih 6 dni, skočili na net pogledat, če (v nekaterih službah) res gori voda, uničili 2 banci sladoleda in obupno iskali parking v samem centru.
Na poti proti Zonzi smo naleteli na nekaj mogočnih skal, ki so se definitivno vpisale na spisek bodočih plezalnih postankov - ampak nekoč v nekem bolj toplotno prijaznem momentu.
V Zonzi smo šli poskusit drug kamp kot lani - La Riviere, ker že ime in predstavitev sama obljubljata prostor ob reki. OK no, sej reka je res tam blizu, ampak ni podobna tistim rekam na otoku, v katerih smo se z veseljem namakali. V glavnem - naslednjič gremo kar v prejšnji kamp (Municipal), je bolj prijeten od tega. Sam po sebi kamp najbrž niti ni slab, le mi smo dobili malo slabši priokus - v njem smo namreč naredili nekaj, česar ne počnemo nikoli ... no, vsaj nikoli do sedaj. Po drugi noči smo se premaknili z enega mesta na drugega. Razlog za selitev (ki ni bila majhna - 7 oseb, 3 šotori in vsa ostala kamp krama) so bili sosedje - dva neznosno smrdeča starejša Francoza v manjšem avtodomu s še bolj obupno smrdečim psom, ki je mirno sral povsod naokrog. Česa tako ogabnega že dolgo nisem vohala ... tud plezalke od S se skrijejo pred tem.
Človek - turist - popotnik v Zonzi ima na voljo le nekaj stvari, ki jih lahko počne in vsi, ki prenočujejo tam okrog, počnejo najbrž eno od teh možnosti - al plezajo, al hribolazijo, al se grejo kanjoning, uživajo v kajaku, na konju ali na biciklu. OK, mogoče je vmes ša kaj dodatnega, ampak to je v glavnem vse. Aja, no, ni vse. Obstajajo še tisti, ki po cele dneve čakajo one druge, ki uživajo v zgornjih stvareh.
Kaj smo počeli mi, najbrž ni vprašanje :)
V času, ko smo se potepali po Bavelli in spali v Zonzi, je bilo tudi vreme popolnoma stabilno (če poberem izjavo od M) ... čist vsako popoldne ob pol štirih smo imeli tako konkretno nevihto, da si je ne želim nikoli doživeti na prostem. V enem od dnevov smo se malo predolgo obirali v steni in nekaj metrov pred avtomobilom nas je vse razen B dobila toča ... ma ja, vse živo smo imeli tam gor :) Ponoči je bilo občasno tako hladno, da sem bila čist hvaležna M, ki mi je posodil svojo puhasto spalko, saj zimske pajkice, termovelur in kapa v moji spalki za nočne temperature niso bili več dovolj (zame).
Ampak - do takrat, ko se je uscalo, smo pa uživali na polno. Skala je nora, z JM sva "podelala" lanske dolgove in si postavila nove za naslednjič. Uspelo nam je splezat eno 3-raztežajno smer (pojma nimam kero, v mojem vodničku je še ni), v nedeljo popoldne smo si (seveda je bila spet nevihta) ogledali še malo konjskih dirk (moji fantje so si to želeli že od lani) in vmes en dan skočili še malo v dolino - mi poiskat balvanski raj Capineru, M&T pa na turistični potep po otoku (kar se seveda spodobi, če si prvič tam).

5 dni je tudi tukaj minilo kot bi mignil.

T fajta v eni od smeri na Bavelli

hehe, a vam je zdej jasno, kako je to splezal?

jaz v eni taki fletni 5c

pa še midva s S skoraj sinhrono v 6-icah

JM fajta v dolgu od lani

pa še S ... tale brez problema, v 7c smo pa na pomoč poklicali GRS, da je iz smeri pobrala opremo ;)
M na prvem štantu naše večraztežajke

pa še T in JM na drugem štantu

Capineru - do nas je prišlo glih enih 6 kapelj ... v ozadju pa se vidijo gore nad Zonzo, kjer bo čez nekaj trenutkov vse svetleče od strel ... ja seveda, ura je skoraj pol štirih popoldne

S je našel balvan, ki ni izgledal čist simpl, ampak prou strašen pa tud ne. C se je moral mal pomatrat, da so ga platka in kloci spustili čez

ma dobr, pol ga grem pa še jest probat ... :( pa tud vstala nisem dobr z blazine, k sem bla že nazaj na tleh

in pol pride B .. in se sprehodi čezenj kot za šalo ... mal se naloži na un kloc, pa stisne roka-noga,
"a vidiš mami, sej je čist simpl" ... :o OK sine, men ni blo simpl, še v sanjah ga probam zlezt, pa ne gre ... sploh :D
še dobr, da je tud kej bolj normalnega tam okrog, da sem dobila boljši okus

OK, sej izbereš si lahko tud kej težjega, jasno ... sam ne jest, S je pa počel vse živo, da ga je blo fajn gledat