Čas je denar ...

... ali kako gre nekaterim še vedno predobro glede na to, kaj dajo od sebe.

Ste zaposleni? Ste zaposleni, pa vam ni popolnoma jasno, kaj bo z vašo službo ali bolje z vašim zaslužkom naslednje leto? Se stoodstotno posvetite svojemu delu, da bo stranka, ki vam prinaša zaslužek, odšla od vas zadovoljna in se še bolj zadovoljna v bodoče vračala? Vas skrbi kriza, ker kljub temu, da gre stranka od vas zadovoljna, nimate nobenega zagotovila, da je ta zadovoljna stranka plačilno sposobna ... plačilno v obliki, ki zagotavlja kruh tudi vam - nasmeh pač ne nahrani lačnih želodcev ...

Vsi, ki se najdemo vsaj v eni od zgoraj zapisanih povedi, hudo dobro vemo, da čas leti prehitro, denar pa priteka počasi, prepočasi. Večini nam je jasno, da denarja ni, če se ne potrudiš ... konec koncev je kupec kralj in kralj si včasih vzame tudi kakšno žalostno pravico ... pa če se vrnem k bistvu. Če se danes za stranko ne obrneš hitro in učinkovito, je nezadovoljstvo hitro prisotno. Če se ne odzoveš točno takrat ... ja no, včasih se ne moreš točno takrat, ker ... ker moraš pod nujno oditi iz službe prej, ker si s krivozobim mulcem po letu dni končno prišel na vrsto pri ortodontu.
Ja, delovno mesto zapustiš prej in dovolj zgodaj, da boš v čakalnici pravočasno, da bohnedaj zamudiš kakšno minuto, mulcu naročiš, da se morajo zobje svetiti kot spolirani diamanti, da se ne bomo ustavljali na malenkostih in naju ne bodo pošiljali na umivanje, namesto da bi se končno lotili postopka ravnanja precej umetniško posejanih zgornjih domin. Na poti iz Ljubljane potem, ko po radiu izveš, da je na cesti v tvojo smer zaradi prometne nesreče kolona že v obe smeri, ubereš vse poznane možne luknje, da si v čakalnici v načrtovanem času. Pogled na uro ti nekoliko pomiri utrip - ok, saj imam še 2 minuti ... pa se hudo motiš.
Ko gospa končno odpre vrata čakalnice, imaš utrip spet povišan - jebelacesta, a zato sem tako norela, da zdaj v čakalnici sedim kot en butelj? Za povrhu pa se nas točno ob isti uri v isto čakalnico natlačijo 4 komadi (otrok s staršem) + en oče, ki bi samo nekaj podpisal ... Hm, čemu je potem namenjena tista ura na kartončku? Poleg tega, da to popoldne delajo samo 2 uri? Po kakšnem vrstnem redu zdaj kličejo noter, če je ura na mojem kartončku enaka uri odprtja ordinacije? Kako za vraga sta lahko dva pred nama?
In potem končno prideš na vrsto. Po dveh minutah pride mulo ven s florescenčno roza zobovjem in mi pravi, da moram noter. OK, pa grem, a ne.
Stopim v ordinacijo, kjer se svet vrti drugače. Zdravnica še govori čist počaaaaaasi, vzame si čas, da z mulcem debatira o tem, katere vrste aparat za zobe se mu zdi najbolj estetski ... ne zdržim več - "Poslušte gospa zdravnica, kakor sem seznanjena z zadevami, je vsaka vrsta aparata namenjena svoji vrsti okvare. Tukaj pa res ne bomo debatirali, al mu je aparat všeč al ne - do tega smo prišli že doma. Če želi imeti porihtane zobe, ga bo nosil ... kakšne vrste bo, pa menda odločite strokovni delavci, ne pa ogledalo pred mulcem ..."
Zdravnica pa "no, pejta si zdej umit zobe, pa bomo potem več o tem".

Grrr. In sva šla na sprehod v umivalnico 3 nadstropja nižje in potem nazaj gor. In potem čaaaaaaakava, da gospa spet odprejo vrata in izjavijo "o, a sta že nazaj? No pejta si zdej tja dol v isti prostor zobe še z želejem namazat" in mulcu v roke porine eno veliko tubo.
Mislim, a mi res na ksihtu piše, da nimam pod milim nebom početi česa bolj pametnega kot posedati in se sprehajati gor in dol po tej nemogoči stavbi? Madona no, a ni mogla prej dat te iste tube in izjavit, naj opravi eno za drugim? Boljš, da je tole zadnji tovrstni preblisk, ker draga gospa, ne vem, če veste, ampak lačen si ful drugačen in jaz imam za sabo en nor dan v pehanju za zaslužkom, v katerem sem uspela pojest en mini jogurt, potem sem kot nora bezljala proti domu, da sem trenutno še vedno brez kosila in vam v veselje igram butlja, ki ga trapasto sprehajate gor in dol po teli bajti ...
Ko sva končno prišla spet nazaj v ordinacijo (vmes je uspela zobe pobarvat še točno enemu mulcu), sva izvedela, da ima konkretno okvarjeno čeljust (njene besede, čeprav jaz vidim le ene trapasto posejane sprednje zobe, ki jih je pač podedoval po fotru), da ima po analizi dovolj visoko oceno, da celotno zdravljenje krije zavarovalnica, da se je treba zdravljenja lotiti vestno in predvsem hitro ... in dobila listek z novim datumom pregleda - čez eno leto. KVA? ČEZ ENO LETO? Mislim, kdo se zdej dela tukej norca iz koga? Če pomislim, da sem se morala vmes zagovarjati, zakaj starejši brat ni več prišel na obisk k njej ... Predstavijo ti, kako nujno je zdravljenje, mulca si ogledajo 1x na leto, v uri in 45 minut, kolikor sem zapravila v njihovi čakalnici, ordinaciji in umivalnici, pa je uspela pogledati (namazati zobe z roza packarijo) 4 - z besedo štiri otroke, od tega je bil vsaj moj otrok na stolu točno 3 minute ... če to ni zaj... v glavo.
In potem pomisliš na dejstva, da si je nekaj ortodontov razdelilo občino med seboj, da tistega, ki si mu dodeljen, niti v sanjah ne moreš zamenjati za drugega, če nisi zadovoljen z njegovo storitvijo je to tvoj problem, če nisi zadovoljen s tem, da ti vzame skoraj dve uri popoldneva, ki ga že tako nimaš nič in na koncu greš domov le z informacijo, da se ti bo čez leto dni praviloma ponovil identičen dogodek.
Zakaj za vraga tukaj trg ne igra svoje vloge? Zakaj stranka ne more povedati, da je nezadovoljna oziroma tudi, če to pove, je nihče ne sliši in izvajalec storitve lahko počne kar ga je volja, živi naprej v svojem z vato postlanem svetu in ga boli za vse okrog njega?

Mah, dnevno mi manjka vsaj 5 ur, da bi prišla približno na tisto stanje, ki bi ga od dneva rada ... in ko naletim na take šalabajzerje, ki so za krajo mojega časa še plačani (iz tudi mojega denarja), mi potrpežljivost pač pade ... če pomislim, da moram za povrh še danes že tretjič letos napisati pritožbo na CSD, ker mi v odločbi za otroški dodatek še vedno upoštevajo nepremičnine, ki NISO moje ... pa ne vem več, a sem na luni jaz al oni :(

Komentarji

  1. Tvoja razumljiva jeza kar puhti iz zapisa ... drugače pa se z njim lahko poistovetim, s to razliko, da je zobozdravnica zapravljala moj čas in moj samoplačniški denar (dlje me ma tam in več nepotrebnih stvari počne, več bom na koncu plačala) ... Kar štela sem žogice za golf, ki jih je pridelala na Losjem keš avtomatu na svojem stolu.

    Vse skupaj bi jih bilo treba pregnati na drug planet, pa naj se med sabo dajejo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj to nas še čaka!!! Sam ma moj kao svojo ortodontinjo in je o.k.
    Sem pa pomislila, da morda vašo ortodontinjo poznam, pa sem kasneje razbrala da niste bili v Lj na pregledu...
    Sem pa sigurna da ti je do zdaj že lažje!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave