Korzika 2013 - I. del

Kako naj začnem? Da se dolgočasno ponavljam z odklopom na popolnoma norem in nedolgočasnem otoku? Ja no, tko je.
Letos je bilo spet drugače - tako kot vedno. Letos smo imeli družbo M&T, letos si čist zares nisem vzela časa za pisanje sproti, letos smo se družno odločili, da imamo morja dovolj v Portu, letos smo ... vseglih če grem počasi, a ne.

Še nekaj ur pred odhodom ne jaz ne JM nisva vedela, kje se naju drži glava - napeto v poslu, menda je treba iti pobrat mulce na tabor, da o neposlušnem Loverju, ki očitno obožuje asistenco na cesti, sploh ne govorim. Ampak v takem primeru se pač prepustiš toku dogodkov in jih pospravljaš enega za drugim ... in pač upaš, da ne pregoriš.
Sobotna pot čez Italijo je bila čist fajn, ob kupovanju vozovnic smo ulovili ta-hiter trajekt, ki vozi samo dobre 4 ure in ob pristanku v Bastiji ob prelomu dneva smo ravno lahko opazovali polnočni ognjemet na predvečer francoskega državnega praznika. Mah, nepozornost ob načrtovanju mi je izmuznila dejstvo, da tokrat praznik pade ravno na nedeljo in tadaaaaam, seveda smo ostali ob zaprtih večjih trgovinah. Računala sem namreč na to, da se z določenimi zadevami (kot je recimo Pietra, sadje, zelenjava in še kaj) oskrbimo še v civilizaciji preden se podamo na prvo zakotno destinacijo ... tam so cene pač še precej višje. Ma dobr, če je zaprto, je pač zaprto, nimaš kej.

Po pristanku smo le za eno noč na hitro postavili šotore in se takoj zjutraj odpravili čez Corte in Calacuccio proti Portu. Vsi odrasli smo bili kar precej zmahani od dogodkov pred odhodom in soglasno smo sklenili, da gremo bolj na izi - nekaj dni bomo mal plezal, mal plaval, mal lenarili - kar se bo komu dalo... pol gremo pa naprej.

na večernem trajektu imaš na pretek časa, da loviš sončni zahod ... če seveda fotosa ne pozabiš v zaklenjeni podpalubi

tudi trajekt sam je bil skoraj prazen in smo imeli prostora, da bil lahko igrali fuzbal ... nas je pa tam po 22h kar zeblo na odprtem

na poti v Porto seveda ne moreš mimo pujsov - tele samo čez okno, saj je bila mama pujsa kar konkretna zverina

ko si enkrat tam (v Portu) in se odločiš, da boš tudi z možgani počasi odšel na dopust, počneš vse živo - se pobijaš (al pa tud ne) na slack line-u

si privoščiš zabavo na mini golfu

loviš sončni zahod
in si zraven ogledaš, kje lahko naslednje jutro menda uloviš ribiče, ki se bojo vračali z nočnega šihta ... japajade, 3 dni jih ni blo nazaj v pristanišče ... in mi smo ostali brez rib :(

na plaži počneš lumparije

pa še mal lumparij ...
potem pa za domov nabereš pol obale kamnov
če so pa RES nori, no

vmes plezaš, dokler je skala v senci in dokler se ti da

se bašeš z nesramno dobrimi korziškimi paradajzi

da pofotkaš tole, ležiš sredi plaže na trebuhu in škljocaš

in seveda še malo plezaš ... vsak dan, dan za dnem :)
Seveda tik-tak minejo 4 noči in potem greš naprej.