V hribu za hišo


sem z največjim veseljem popasla vse, kar je bilo že zrelega ...
a vam povem, da so ble ful kisle ... jasno, k ni nobenga tapravga sonca

tale lepotička me je pa čist sezula že teden ali dva nazaj
le nekaj dni prej sem sosedu razlagala, da se moram spravit na kakšen odročen gorski pašnik, da jo najdem in jo preselim v moj hrib ... no, pa je pot nanj našla že sama :)

Komentarji

  1. Ti dve fotografiji pa sta pravi balzam z očke ... tudi na našem koncu naše lepe male Kurike so gozdne jagode kiselkaste - ti povem s prve roke, ker sem jih jedla danes :O)))

    Lepotička pa je čudovita ...

    Vse lepo in dobre tebi in tvoji družini ...

    Odmevčica ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasni fotki, ma prov polepšala si mi dan...

    OdgovoriIzbriši
  3. Z jagodami je letos res bolj klavrno. Čisto brez sladkobe so. Ampak sliki sta pa lepi.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave