Novoletni odklop II

Nova noč je prinesla začetek pravega odklopa - takega, kot smo ga načrtovali že cel mesec prej. No ja, upali smo, da bo nekoliko bolj hladno in nekoliko več snega, ampak je blo tud tko fajn.

Naša druščina se je razdelila na pol. V startu smo sicer načrtovali, da grem jaz na tazaresno turo, vendar mi je psiha položila veliko kepo v želodec in mulcev nisem želela naprtiti dvema super puncama, dokler se na lastne oči ne prepričam, kakšne so razmere v višavah ... 

jaz na dilcah in ostali na krpljah smo jo mahnili proti Lazoviškemu prevalu

me tri na vrhu

zaplešemo še en Gangnam Style
seveda to novo leto ne bi bilo pravo brez tega ;) na več različnih načinov

mulci pa medtem ob čaju komaj čakajo, da jim dovolim navzdol - seveda po riti :)

medtem drugi del druščine uživa nekaj 100m višje na poti proti Zadnjemu Voglu


mi smo medtem od daleč opazovali norčije gamsov

tukaj smo jih uspeli še uloviti v objektiv
Užitkov in smeha poln dan se je spet zaključil s kuharijo, zabavo in igranjem Activity-ja ... seveda je bilo smeha spet ogromno.

Aja, smučarija ... za tiste, ki jih zanima ta podatek. Na moji/naši strani je bilo kakšnih 100 metrov (na žalost le dolžinskih) čista uživancija, vršni del, kjer se je sonce konkretno uprlo v belo odejo, je bil eno živo sranje ... dvakrat sem se tako vkopala v sneg, da sem zlezla ven šele, ko sem odpela dile in se peš prestavila na tršo podlago (gor grede), vmes je bilo pa tko, za silo ... sem smučala tud že na veliko slabšem, pa na boljšem seveda tud.
Razmere na Zadnjem Voglu so bile menda prav tako vse sorte, le da so imeli vrh oblit v popoln led ... to pa tud vemo, da ni glih za dilcat. Ja tokrat snežne razmere niso bile ravno za prehvalit.

Komentarji

Priljubljene objave