Malo šivanja za Dušo :)

Ko sem pred skoraj dvemi leti brala Lukovo objavo, sem si mislila

... hm, če misli, da to res rabi, pol bo že nekaj na tem. Ampak zakaj za vraga, saj ima vendar zapestne pasove na cepinih? Mah, najbrž se mu da komplicirat, al je pa moderno imet tele spinerje ... kdo bi vedu ...

Potem sem ga še clo nekaj zezala na temo, naj drugič vpraša, kako vstaviti elastiko, da se ne bo mučil bolj, kot je to potrebno ... Ja, to je bilo takrat. Before ... ja no, before :)

Potem pa je prišel čas, ko sta se tudi JM in M začela spogledovati z izpolnjevanjem svojih že dolgo tlečih osebnih želja in ugotovila, da zanje potrebujeta cepine (pa ne samo pohodne). JM je svoje prvo resnejše srečanje z malimi zelenimi krampki izkusil v novoletnih grapah in kaj kmalu pojamral

JM: ... ej, ne predstavljam si, kaj se zgodi, če ti tam cepin čmokne v dolino ...  
M: ma dej, sej maš ja pasove za zapestje no, sej ti ne more dol past
JM: to ti misliš, po moje lohk rata totalna enagrdabeseda ... uni pasovi so tko mal brez veze, k rabiš roke ... in pol ti komot odleti v šeenagdrabeseda ... kva boš pa pol?

M na svoje prvo konkretnejše ledno srečanje ni čakala dosti dlje, saj je enkraten skupni prijatelj ravno prav ubrisan na led, da naju (nas) je pobasal s seboj na ledeno rudarjenje. Ja no, sama se imam še vsega za naučit in ko pomislim na svoje začetno mahanje po ledenih vertikalnih čipkah, ga ne morem označiti s kakšno bolj elegantno besedo, saj je bil najbrž tudi pogled name daleč od elegance ... no ja, saj imam ob sebi kar nekaj elegantnežev, ki jih je v ledu veselje opazovati in ni vrag, da se počasi nalezem kaj njihovega :)

Da ne zaidem predaleč od bistva tele objave. Ni preteklo prav veliko vode (tud zato ne, ker je bilo takrat v glavnem večino nje zamrznjene :)), ko sem do ugotovitve "pa jest to res rabim" prišla tudi sama. Mnja, L in JM, sori, ker sem podvomila v vaju, ampak taka sem ... že x let se na žalost učim bolj ali manj iz lastnih izkušenj :o

M: nujno rabim spinerje! Sploh si ne predstavljam, kaj se zgodi, če ti krampek nekje (kjer ne visiš na topiču skoraj nad tlemi - recimo Mlačca) odpelje v ...
JM: ja no, sej sem reku
M: to čist preveč košta, da bi jih kupila, sej jih je L tud sam naredil ...

original od Black Diamond-a
fotka sneta tukaj


Da ne pišem več, kot je treba - mal poguglaš zadevo, pogruntaš, da se je Luka izvrstno odrezal s svojim, greš z nakupovalnim listkom v Iglu in Kibubo po cevast trak in male vponke (in seveda izkoristiš vse svoje možne popuste :) - mah se je tud kar poznalo), odpreš svojo rahlo zaprašeno šivalno zakladnico, pobrskaš za elastikami, varnostnimi zaponkami, iglami za jeans in vzdržjlivejšimi cvirni ... in se lotiš dela :)

Vmes seveda pogruntaš, da je potegnit elastiko skoz tole cevasto gurtno ena konkretna ... khm, ja jeba, a ne ... varnostne zaponke se po taki dolžini in taki trdoti materialov odpirajo in potem začneš zadevo od začetka n-krat ... dokler ne skontaš postopka tako, da vse skupaj poteka normalno.
Sej ne vem čist, če je za povedat :) JM je med svojim orodjem in DIY zalogo poiskal res konkreten žebelj (po moje ima kakšnih 12 cm), nanj sva navezala konkretno vrv (tanjše so šle prej že nekajkrat v maloro), in skozi trak potegnila najprej vrv. Potem sva na vrv pripela elastiko in jo prav previdno in počasi potegnila skozi ... jah pol je bla pa na vrsti sam še šivarija.
Najbrž je bil tud šivalni stroj čist hepi, da sem se ga spet malo spomnila.

na desni material za še dva kompleta in levo narejena spinner-ja

pripet krampek - skupaj z zamudnim paščkom

dve izvedbi - moj in od JM
JM je želel imeti konkretno široko elastiko - posledično se trak manj skrči
moja izvedba je narejena s tanjšo elastiko, trak se zato bolj krči in potrebuješ manj moči, da ga raztegneš
za pritrditev na pas sem trak prešila in naredila dvojno osmico, v zanko pasu in spinnerja pa vtakneš še karabin in tadaaaaaam ... gremo lahko v led in sneg :)



Komentarji

  1. Uf, zgleda prima. O uporabnosti pa ne bi vedla iz lastnih izkušenj - bom verjela kr tvojim ;)

    Maxi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, a ti povem eno čudno izkušnjo? A veš, meni pozimi zmerej iz nosa teče zunaj. In ker mi v mrazu tiste kapljice zmrznejo na koncu nosu in s tem dobim prou smešne in precej boleče ozebline, si moram te kapljice kar redno brisat, da ne izpadem kot un jelen od Božička. No, zdej si pa predstavljej, da si grem brisat nos (jasno v rokavico) skupaj s tem, da imam cepin z zapestnimi trakovi pritrjen na roko ... ja, na srečo je čelada sedela na pravem mestu, bi blo lahko pa tud kej trapasto hujšega :o

      Izbriši
  2. Hihi Mateja, si me dobro nasmejala s tole objavo :). Ja, zarečenega kruha se vedno največ poje. Jst sem najprej reku, da sploh ne bom v led šu, potem pa mine en mesec, jst pa najbolj navdušen ledni rudar :).

    Spinnerji pa zgledajo hudi, čist profi :). Lahko vam, šiviljam 8). Meni se zdijo te home-made še precej boljši od teh Black Diamond-ovih, ker je vsaj gurtna primerno debela, ne pa nek tanek ščiš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O hvala, hvala ... sej, a veš, si lohk zapomniš, da sem občasno tud šivilja ... če boš glih kej rabil podobnega :)
      Kar se zarečenega kruha in smeha tiče - lej, res sem tko razmišljala, čist zares ... dokler se nisem res skoraj raztreščila buče s cepinom :o tko na suho z nepripetimi pa sploh ne upam it nikamor.

      Izbriši
  3. Evo, pa maš idejo za božička za bližnje ledoljubce :)

    Naslednji projekt: vgrajen robček. Morda s kakšnim elastičnim sistemom za v in iz rokava :D
    Mislim, nos v rokavico brisat... Mulce zihr sekiraš, če se brišejo v rokav(ic)e :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 1x lahko ugibaš, kam gresta naslednja dva, za katera imam material že pripravljen (uno s prve fotke :)).
      Pismo, tole z vgradnim robčkom je pa čist huda ideja. Moram mal razmislit, kaj bi se dalo nardit. Sej sploh ne vem, če si predstavljaš, kakšna muka je to. In pol, k ti v kakšnem konkretnem mrazu in vetru ne uspe do časa obrisat tistih kapljic, (ki ti pol seveda mal zamrznejo nos in pol še kakšen dan mal boli, še nekaj dni pol pa fejst srbi ... o lepoti pa itak ne bi :)) v glavnem, poleg tega še za svoje sošvicarje pripraviš nekaj zabave, ko ti veter s konca nosu odpihne čist tapravo ledeno smrklasto svečko ... pa ne pretiravam, to se meni kar dogaja :o

      Izbriši
    2. Aja, še to - seveda jih sekiram, mulce ... kje si pa še vidla, da se briše smrkelj v rokav ali rokavice? Razmišljam sam o tem, da bi bilo mogoče vzgojno, da tole objavo zbrišem :o

      Izbriši
  4. Ojoj, se priporočam za vgradni robček. Pliisss!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Že razmišljam o tem. Če najdem kakšno pametno varianto, dobiš takoj ta-drug izdelek. Če ti pade kakšna ideja, kako jo izpeljat, pa sporoči :)

      Izbriši
  5. Ja kako si pa ti pridna. Res čist hudo si se tega lotla!
    No upam, da jaz zarečenega kruha ne pojem, če pa že, bom zihr vedla kje spinerje naročim. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. S kašnimi zadevami se vi ubadate, jaz vas bom sam na slikcah gledala :P

    Mmm, vgradni robčki, a? Microfibra okoli zapestja na elastiki? A se da z njo nosek pobrisat?

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave