Zadnji teden poletja

se je začel čudno, kislo. Nad izvajalci zunanje ureditve sva dokončno obupala in jih poslala k vragu. Sledilo je seveda iskanje novih ... kaj bo nastalo iz tega, pa bo očitno vidno kdaj (precej) kasneje ... matervola no, če pomislim, da bi moralo biti vse skupaj fertik že v začetku julija ... mah, brezveze, pejmo na fletne stvari. Lepo po vrsti, kot so se dogajale ...

Sicer pa ne vem, al sploh še rabimo druge mojstre ... JM in B sta že čist taprava ☺
 
V samem začetku tedna sta mi sosed in B pripravila tole presenečenje ☺ Sosedje vejo, da je letos moj vrt omejen le na teglce, pa še teh zaradi nenehnega gradbišča ne morem prav veselo razporejat okrog hiše ... do sedaj so me zalagali samo z jedilnim zelenjem ... tale pa je tudi za oči in srce

Telih dveh štorkelj ni prav nič motilo, da sta mali štručki prinesli sredi tedna ... glave vseh tistih, ki smo ju navdušeno zalivali, da bosta bolje rasli, pa so se pritoževale še cel naslednji dan. Hehehe, pa ju imamo ... vsaj z moje strani daleč najbolj pričakovani dojenčici tega leta. Za njiju je vse teklo v potokih - solze (sreče) in pivo. Komaj čakam, da ju bom lahko stisnila k sebi in ... hehehe, naprej pa ne povem ... mah, saj vam je jasno, da dojenčki dišijo najlepše na svetu.

C ju je našel streljaj od hiše

Hladnejše noči so s seboj prinesle trenutek "jah nč, pa dejmo zakurit" ☺
B utrujen po treningu s skodelico čaja počne točno tisto, kar sem si sama zamišljala, da bom počela ob tej peči ... uživa v toploti in opazuje ogenj

Ko se sonce spušča za Julijce, se Špičasta gora prav markantno spravlja spat ... igra meglic in zadnjih sončnih žarkov me večkrat posede pred hišo in kar ne morem oditi, dokler ne odide tudi sonce in na nebu zmanjka oranžnih odtenkov. Dve ali tri ure potem, ko je že dovolj temno in na nebu v vsej svoji mogočnosti zasveti vseh nevemkolkvelik zvezd, se v našem zakotju prižge tudi Rimska cesta ☺ zdaj mi za njeno opazovanje ni treba več visoko v hribe ... vas sama je dovolj temna, da ne moti ... in mi riše nasmeh na obraz.

Čist zadnji dan poletja, tretji poskus dogovarjanja (prva dva sta se končala z nooooorim deževjem) in tadaaaaaaaam, nam je le uspelo. Tri prijateljice, trije pasovi, nekaj železja in en štrik ... prinesejo super petkovo popoldne, ki obljublja skorajšnjo ponovitev ☺ Super zaključek poletja za vse tri.

Komentarji

  1. Dogaja :) A na koncu bo (kot že tolikokrat doslej) tisti zadovoljni Ajhaaa toliko slajši :)

    Prima je bilo. Definitivno na "to do listi" in to čim prej :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave