Vikend

se je tokrat začel prej, pa je bil vseeno kratek ... prekratek.
Petek smo posvetili sestavljanju kuhinje. Ma ne, vse še ni uspelo. Ugotovila sem celo, da nam je una teta v IKEI pozabila dati na seznam eno omarico :o pa ni kakšne strašne frke, jo bomo pač dokupili.

takole je nastajala kuhinja -"v polžu", če gledate od leve spodaj navzgor in naokrog ☺

Za hišo je šavje že popolnoma izginilo, hrib je razkopan in počasi bo zrasla tudi "škarpa" in pod njo terasa, ob terasi ... ah ne, vsega pa še ne povem.

hrib je že konkretno razkopan

Dodatne "šraufarije" smo se šli tudi v zgornjem nadstropju. Počasi bo ☺

S se bohoti z novo sobo

Ampak ves čas se ne da samo delat. Ma ne gre, no. Vmes smo skočili na zabavo k M&T. Ful hvala za povabilo. Kljub čudnemu vremenu je pasalooooo.

OK, res je fotka posneta s telefonom ... ampak za ostrino ni kriv fotos ...
scalo je tolk, kolikor je lahko ☺
mulci se mi še vedno režijo in ugotavljajo, da nisem čist pri sebi ... pa kaj pol, pasalo je 

Komentarji

  1. O kako lepo se polni vaše novo gnezdece ... sem vesela zate in samo tako dalje ...

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Šele zdaj mi je kliknilo ... preselili ste se? Madonca, kako teče čas in jaz premalo berem zvoj blog. :( sram me je :P

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave