Vroč tretjemarčevski Črni Kal

V četrtek zvečer je bila odločitev vseh sprejeta v roku 10 min. Ko sem R vprašala, kaj bo počel v soboto, je z nasmehom in tajfli v očeh izjavil "ej, na vem še čist, ampak se m' zdi, da'm šu plezat".

Ob 7h na standardni lokaciji?

Kmalu po Postojni se je vreme pokazalo v prijetni sliki, vetra je bilo komaj za vzorec, napovedoval se je krasen dan. V prvem avtu se nam je kar smejalo, ko smo na zgornje parkirišče zapeljali prvi, spodaj je bil pa tud samo en avto. Seveda pa si nismo niti predstavljali, kako je stisnilo R za nami, ko je s svojo nizko makino s podvozjem nabil na pogled sicer čist pohleven kamen na kolovozu enih 20m pred parkingom. Na parkingu je avto zadnje izdihljaje olja izpustil v obliki srca ... pa je R tud bolelo srce, se mi zdi. No ja, kakšno uro smo potem naklonili ranjencu, da se je ta potem s pomočjo prepeljal nazaj na Gorenjsko, pa jih je (ur namreč) še vedno ogromno ostalo za lepši del dneva.

"srčni" ostanek ranjenca na parkingu je kasneje stisnil srce še nekaj voznikom ... sej ni fajn, če pod svojim avtom vidiš takele sledi :(

S in B vsak v svoji smeri
zjutraj je bilo še konkretno hladno in sta tud onadava še oblečena kot medveda

ena moja jutranja - sem še čist oblečena

tukej nam je blo pa že pošteno vroče ... sem konkretno razmišljala, kolk bi se lahko še slekla

in potem te sredi stene očara takle netresk


če potegnem črto pod tem ... NORO DOBR JE BLO
Občasno sem imela občutek, da je bilo dol pol poznane Slovenije, pa kljub nabito polnem plezališču ni blo panike - smeri so se sproščale hitro in vsak je lahko prišel na svoj račun. Ob koncu dneva, ko smo vsak zase delali zaključke, kolk smo bli pridni, smo vsi prihajali na plano s konkretnimi številkami. S sploh s svojo dvomestno številko, ker je dan podaljšal v skrajne meje - v plezališče je prišel praktično prvi in odšel zadnji. V času, ko je vročina že začela popuščati, gneča pod steno pa se je tudi vidno manjšala, sta čist nepričakovano prišla M&T (hehe, zdej je jasno, kdo je baletka na fotki, anede), tko da je S dan zaključil z njima že v temi.

Zdej sem že mal dolgočasna, pa ne morem mimo tega - družba, fajn je blo! Hvala za še en božanski dan.

Komentarji

  1. Ja jaz se tud že veselim takih vikendov. Všeč mi je ko te v skali totalno pregreje, pol se pa tko fino shladi, da se carsko spi:)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave