Pregled

vmesnega stanja v trenutku, ko v hiši ni nobenega mojstra, me je prvič do sedaj pripravil do jeze. Saj vem, marsikdo bo pomislil, da če je to šele sedaj, je še precej pozno, glede na to, da imamo mojstre v hiši že od oktobra. Ja no, kaj čem. Tale mojster me je tud tko že na prvi pogled odbijal in se nisva glih ujela. Čimprej naj dokonča svoje, pol ga pa itak ne bom več gledala.
Stvari so se končno začele premikati v tako smer, da lahko napredek tudi pokažem. Seveda še nič ni gotovega ... pa saj bo počasi.
parket je položen že v vseh prostorih, ampak bo šele čez 2 tedna čist fertik ... zdaj se mora nekaj uležat in ... ne me vprašat kako in zakaj, sem čist blond za to področje ... tud to mi ni jasno, zakaj mora bit še zliman :o ampak naj naredijo tko, da bo prav
obe kopalnici sta tud skoraj že ... ena tud konkretno usrana, k ene majstre en drek briga, kolk škode lahko naredijo s svojo malomarnostjo :( ... sej bom jutri probala rešit zadevo, pol pa zaprem dostop do njih :)

Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave