Mozaik

Čas šviga mimo mene kot bi mignil. Ma ne, nič se ne pritožujem, samo tale tišina na blogu ni nič slabega. Kljub temu, da sem kar naprej v švici in na malti, sem si vmes lahko privoščila nekaj odklopa in energije mi še ne zmanjkuje.
Hiša vsak dan sproti dobiva lepšo notranjo podobo in počasi bo potrebno razmisliti tudi o zunanjem delu. Na srečo imava z JM seznam, ki opozarja na vse tisto, kar je še potrebno narediti. Kakorkoli obrnem, bo poletje kmalu tu in do takrat bo bolj malo gledanja u luft.

čist spodaj v hiši znotraj že lahko zapremo vrata

sobotni odklop na bližnjih stenah
za martinčkanje na toplem soncu ni treba več proti morju
Uf, še nekaj, ker vem, da je med bralci kar nekaj takih s podobno obsedenostjo, kot je moja - SUDOKU. Prijateljica je kriva, da sem bila v zadnjem tednu več pred računalnikom kot za knjigo. Tale link klikate na lastno odgovornost  aja, tam na levi v okenčku lahko pridete do preteklih "dnevnih" ubijalskih sudokujev ☺

Komentarji

Priljubljene objave