Vrh Strmali

V sredo zvečer je v mailboxu zasvetilo

Hej,
baje da bo v nedeljo lepo vreme. Če ste za kakšno snežno/turnosmučarsko ali krpljarsko (če bojo le razmere) akcijo, se vam z veseljem pridružim, ker se mi res orenk kolca po zimski pravljici iz prejšnjega tedna :-).
Se slišimo, T
Hm, kaj neki na to odgovori ena, ki je od tega istega preteklega tedna odpuljena do konca in komaj zna funkcionirati v običajnih nižinskih razmerah? Lotila sem se preverjanja razmer, iskanja varne destinacije za 3. stopnjo nevarnosti plazov, pa nekaj tud za vse moje fante ...

Te poberemo ob 7h zjutraj, najin cilj Vrh Strmali, fantje se bojo sankali na Pecolu. LPM
V besedah je bil dan super, odklop tud, družba sploh, smučarije je blo užitkarske glih ene 5 dolžinskih metrov, vse ostalo pa precej pasja kloža med spihanim "makadamom", ki poleg dil s svojim zvokom trga tudi srce, kar je povzročilo, da so me pri fantih že pošteno pekla stegna. Ampak over all - še en božanski dan ... tolk, da preživim tale delovni teden.

V slikah pa je tole izgledalo takole
midve s T na dilcah in fantje s sanmi, dokler smo hodili še skupaj

na Pecolu sva fante zapustili in se obrnili v svojo smer

JM naju je s ta-velikim objektivom spremljal večino poti - tokrat še navzgor
T me je s svojo noro kondicijo v končni fazi našibala za 20 min :o kljub temu, da sem bila tudi sama hitrejša od ocenjene dolžine hoje :)

fantje so medtem na planini zganjali norčije - od tistih na saneh, do bratskega obračuna v kepanju ... kakorkoli, spet so se naužili snega, ki ga v naših nižinah ni in ni
T na vrhu
pa še jaz na vrhu

na poti navzdol sva bili spet pod "budnim" objektivom v rokah JM, ki je zaradi sumljivega kolena raje ostal s fanti

s pekočimi stegni in vsaka z enim padcem (ma res je bil grd sneg) sva se pridružili fantom na Pecolu, sledil je le še spust v dolino ... fantje so zaradi precej trde snežne podlage na strmi cesti navzdol odpovedali tekmovanje v sankanju ... na srečo ... navzdol smo že itak leteli kot snete sekire in mi je bilo čist všeč, da ni prišlo do kakšnih neumnosti

1. Ne hribolazim (sploh ne pozimi) in ne smučam, ampak tole branje podkrepljeno s fotkami me je pa tako prevzelo, da bi se kar preslikala tja nekam... Uživaj še naprej. :)