Od nekdaj,

ali drugače - tam od zadnjih let osnovne šole dalje oči z veseljem počivam na močnih rokah močnih fantov. Jah kaj, ene se stopijo ob pogledu na točno določeno barvo oči, mene pa precej bolj privlačijo močne moške roke. Tokrat sem en skoraj neverjeten par bobnarsko močnih moških rok opazovala na sredin večer v Hali Tivoli, ko so Belikačoni na čelu s Coverdale-om poskusili ogreti trših ritmov željno množico.
V resnici me nikoli niso preveč zanimali oziroma privlačili in sem se na koncertu bolj kot ne pridružila JM in S, pa moram priznati, da me je bobnar res popolnoma osupnil in sem čist vesela, da sem šla. To, kar je počel na svojem dvignjenem delu odra, je bilo NOROOOO. Fotk nimam - itak mi nikoli ne uspejo na koncertih.
Sicer pa over all - Coverdale je po moje en od tistih, ki so se zataknili v času (s frizuro in svojo celotno pojavo vred), danes so njihovi komadi precej trši kot takrat, ko so postali hiti, itak je pa letos taka suša z meni všečnimi koncerti, da je tud tale čist prav prišel.
Nekaj fotk in mnenje o koncertu pa se najde tukaj

Komentarji

Priljubljene objave