Mami, a s' ti čist pr' seb'?

Pred dnevi mi JM objavi - ej, eno presenečenje imam zate*.
Stopi do skladovnice pojočih črnih škatel v dnevni, nekaj potipka po tistih n gumbih in iz zvočnikov se oglasijo Boney M.
Glih taprave volje sem bila, da sem začela plesat in prepevat zraven. Nekje vmes sem odkrila vse tri (očitno zaprepadene) potomce na vratih dnevne, potem pa se S (v majici AC/DC) le zbrihta in s skremženim obrazom izjavi "ej mami, kwa je pa to?"
Na moj odgovor "to je pa muzka mojega otroštva" doda še JM "hihi, to je disko sine, disko".
Na čelih jim je pisalo "mami se je mal sfrkalo" ☺ dan kasneje pa je najstarejši izjavil "a veš, da si izgledala kot Travolta v Pulp Fiction"

Ampak Rasputin ima glih taprav ritem za trening zraven . Ga od takrat dalje redno uporabljam ☺




*Pred nekaj dnevi več sva v avtu razlagala mulariji o (nekoč) dveh skupinah, ki sta poslušalce te muzke razdelili na dva tabora - Abba in Boney M. Pri JM doma so poslušali prve, pri nas druge. Bohved, kje so tiste vinilke, ki sem jih gonila spet in spet in spet in spet. Spomnim se, da mi je nekoč oče izjavil, naj samo še enkrat zavrtim Rivers of Babylon, pa mi bo skril ploščo. Mnja, najbrž jo je bilo res malo preveč slišati 20x zapored ☺hm, mogoče je blo tud več kot 20x.

Komentarji

  1. jezos, js sem bla neutolažljivo razočarana potem ,ko je od nekod pricurljala novica, da tip sploh ne poje....drgač pa ja, abbo si še zdej tu pa tam zasučem :)

    OdgovoriIzbriši
  2. @Milena: ma Abba se pri nas po zaslugi filma Mama mia kar precejkrat vrti (je najmlajšemu ful všeč), na tele sem pa res skoraj pozabila, pa paše spet mal nostalgije

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo mami! Najrajš mam te poglede otrok, ko se mame sprostijo, otrokom pa nč jasn!

    OdgovoriIzbriši
  4. Abba - idealna muska za trening, ja. Sploh: The Winner Takes It All na koncu ... :-D Čeprav: Beyonce in Rihanna (pa še Pink) tudi ni slaba izbira.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave