Dragi* trgovci, ne me farbat!

Jaz in šoping že tko nisva prou zlo prjatla, s cenami se pa ponavadi itak precej grdo gledamo. Dobr, tolk nimam, da bi lohk kupovala pofl, glih vsega pa tud ne kupim takoj, k mi na pamet pade, sploh ne, če tistega nečesa ne rabim nujno, prec, takoj in je cena taka, da ob njej vseglih dvakrat premislim kako in kaj ... Trg ponavadi raziščem, probam (če je stvar za probat), poiščem mnenja pri tistih, ki jim zaupam, na koncu zadevo preverim med ponudniki in jo seveda na koncu kupim tam, kjer zanjo zahtevajo najmanj. V eri interneta vse zgornje niti ne zahteva kdo ve koliko časa, evri mi pa tud ne letijo iz lufta ...
A zakaj zdej ropotam?
V eno takih zadev sem se zapičila že pred časom. Pred dnevi me je v mailboxu razveselila pošta, ki je napovedovala 25% popust - tudi za moj potencialni nakup. OK, to bi blo pa že fajn ... pri 100€ je to malca za cel teden.
Ob prihodu v štacuno pa mi je zavrela kri. Ceno artikla so pred "popustom" podražili za 28% (jah prejšnjo ceno imam pač v podlasnem pomnilniku) in na to "milostno" obesili 25% popust. Potrošnik ne rabi ne vem koliko znanja matematike, da izračuna, da je popust v resnici točno 4% na ceno, ki je veljala še nekaj dni prej.
OK, je še vedno popust, bi kdo izjavil. Res je, sam ne me farbat, da ste mi dali 25% popusta. Se vam res zdi, da smo vsi potrošniki butlji in blondinke? Dragi* (točno določeni) trgovec, ob razlagi prijateljem in znancem sem dobila v glavnem odgovore ej, to moraš prijavit, to je čisto zavajanje potrošnikov!, pa vas ne bom, ker se mi ne da. Prisežem pa, da bom dala vse od sebe, da se bo slab glas o vašem odnosu do kupcev širil čim dlje. In ja, mene ste kot kupca izgubili - tisti košček plastike v denarnici, ki mu pravite kartica ugodnosti, bo prav zvesto izgubil ugodno mesto v denarnici ... najbrž jo bom nesla otrokom v vrtec, ki se tako radi igrajo trgovino.

* če povzamem razlage iz SSKJ, v nobenem primeru ne uporabljam drugega ali tretjega pomena.
drag -a -o tudi -o prid., dražji (a a; drugi pomen a)
1. ki stane veliko denarja: to je zelo drag stroj; živež je v mestu dražji kot na
deželi; knjige so preveč drage, da bi jih mogel kupovati; draga stanovanja;
drago vino; drag kot žafran zelo / ta servis je precej drag; zahaja le v boljše,
dražje gostilne; tam je življenje zelo drago / nav. ekspr. dobiti za drag, velik
denar / to je zelo drago krzno dragoceno / drag kamen kristal zelo trdih in obstojnih
rudnin, ki se uporablja za nakit
* metal. drage kovine kemično zelo obstojne kovine, ki se uporabljajo zlasti za nakit in kovance
2. z dajalnikom do katerega ima kdo pozitiven čustveni odnos: ta človek mi je
zelo drag; vznes. bil je drag mojemu srcu / njen obisk mu je bil vedno drag; to mi
je drag spomin; resnica mu je nadvse draga / v nagovoru: dragi oče! dragi
prijatelj! duša draga, tako ne bo šlo naprej; v vljudnostnem nagovoru dragi
bralci! v osmrtnicah pogreb dragega pokojnika bo v soboto
3. redko ki se mu pripisuje poseben pomen, posebna vrednost; dragocen:
ne izgubljaj po nepotrebnem dragega časa
• ekspr. to je bila draga šola zanj za izkušnje, ki si jih je pridobil ob tem neuspehu,
je moral dosti pretrpeti, žrtvovati; drage volje mu je ustregel zelo rad; rade volje; ekspr.
molči, če ti je življenje drago če si hočeš ohraniti življenje; če nočeš doživeti kaj
neprijetnega, hudega; knjiž. če ti je drago, greva naprej če hočeš, če ti je prav; pojdi,
kamor ti drago kamor hočeš, želiš; le smejte se, kolikor vam drago kolikor hočete

Komentarji

Priljubljene objave