Tam nekje ob

koncu leta 2007 so v Kranju odprli Qlandijo. OK, vele-štacuna kot vele-štacuna ... ki pa ima enega od lokalov zapolnjenega z Bulters-om. Ja in? ... bo (že kdo) pomislil.

Od samega začetka je Butlers zame paša za oči, strup za denarnico, prostor za nabiranje idej in luknja, kamor se grem vedno rada skrit in sprehodit med policami ob glasbi, ki me pomirja in navdušuje hkrati. Tam sem jo slišala prvič. Ko se mi je pridružil JM, so bile moje besede "to moram imeti".
Tole se je vrtelo.


Pa kmalu za zgornjo še tale

Amy Winehouse - Me And Mr Jones by Phillips-Entertainment

Letos sva na dopustu še prav potiho upala, da bi nama takoj po vrnitvi uspelo skočit v Wiesen na Jazz&Blues Night ... pa so me ob vrnitvi namesto navdušenja ob načrtovanem poklapale novice in spoznanje, da sem zamudila vse prilike, da jo vidim v živo.
Ah Amy, škoda te je ... šmrc.

Komentarji

Priljubljene objave