Pod črto

 Nisem pozabila objavljati, samo ...
- dogaja se mi noro veliko stvari o zadevi, o kateri bom pisala v sredo (jp, ziher, objubim, prisežem ☺)
- diska umrlega laptopa mi še niso oživili (če ga bodo sploh) in brez fotk z dopusta nimam volje pisati o dopustu
- zadnja 2 tedna sva brez mularije in vsak prosti trenutek izkoristiva do koooooooonca in potem seveda ni časa za čist običajne reči
- v hribih naju vztrajno pere dež, pa sva dva bukslja, ki kljub temu še kar rineta tja gor; poleg tega ugotavljam, da mi VDV v letošnjem letu očitno ni namenjen - če naju ne obrne plaz, ki pokajoče poje "kar probaj, jaz že drsiiiiiim", se pa na naju prav nemarno polula nekdo od zgoraj
- marelična marmelada je pospravljena v kozarcih
- končno imamo tudi mi ribje mladiče
- pred dopustom sem prav mačehovsko vse notranje rože spravila na vzhodni balkon za ograjo po sistemu - znajdite se v naravi kakor veste in znate ... ko sem se vrnila, sem ostala brez besed, saj je bil ves balkon v božanskem cvetju, ki mi ga v glavnem podarjajo pozimi

Komentarji

Priljubljene objave