Mama, mami?

V službenem svetu so se stvari danes obrnile tako, da je nekje vmes povsem nepričakovano nastal prostor, luknja, čas za dihanje ... ki smo ga s sodelavci družno obrnili v polurno čvekanje ob sladoledu. Sproščen sladkosnedi čvek se je obregnil tudi ob temo, v kateri je sodelavka butnila ven
"Ma dej, on je sin po poklicu ..."
Prvič slišala, pa vendar izraz razumela do zadnjega detajla.

V pozno popoldanskih urah se je klic prijateljice zaključil z besedami
"ma ja, razumem, da ga ne maraš več preveč, sej je res zatežen in preveč zagrenjen zadnje čase, ampak dej no, res preberi ..."

Pa sem se lotila branja ...
http://www.siol.net/slovenija/rubrikon/mnenja/2011/06/mazzini_slovenska_mama.aspx

Kaj naj rečem? Tisti, ki me poznate, itak veste, kakšna (coprnica) sem, tisti, ki me ne, pa ... sori, ne razlaga se mi glih zdejle ... sem pa zadevo prebrala v dveh delih, ker se je vmes oglasil S: "mami, dej prid že jest no, k se ti bo shladilo ... pol ti ne bi še enkrat grel, a veš" ☺

Sicer pa ... ker sem še vedno nekoliko pod vtisom enormne količine slovnice, ki sva jo uspešno žvečila s sosedovim mulcem - matere na slovenskem smo različne tako v teoriji kot v praksi. Različne smo si tako zelo, kot sta različni besedi mama in mami ... na videz bore malo, v eni sami niansi, v obnašanju pa popolnoma (se še kaj spomnite sklanjatev? ☺ no, tam piše vse). A kaj sem jaz? Mami, seveda ☺

Komentarji

  1. Ne vem... ko gledam na to situacijo v praksi, se mi zdi, da mame, ki se mečejo z zlikanimi majicami za svojim naraščajem, naredijo iz hčerk dobre karieristke. Sinovi pa... ja res so slovenski na slabšem. ;) Vsaj tak občutek imam, ko gledam okoli sebe. Čisto lahko, pa da se motim.
    Iz osebne izkušnje, pa ti bom rekla, da je v Sloveniji bolj minus, če za tabo ne stoji skrbna mama s celim sorodstvom. Hitro se te prime, da nimaš dobrih korenin, da ne boš znala potice spečt, narediti in vzgojiti dobrih otrok in tako naprej.

    OdgovoriIzbriši
  2. Še to... sem se nasmejala, ko sem poslušala kolegice, kako hecno je bil videti G.Rijavec na televiziji, ko mu pri 40+ še vedno mama kuha,... ampak človek se vpraša, kaj če to izvira iz tudi iz potrebe po občutku klanske premoči češ, če si sam si šibkejši?

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave