Sploh ni dileme

Sem in tja ob kakšnem čudnem neproduktivnem in ponavadi neodločnem dnevu obsedim pred TVjem. Priznam, odkar je JM tam okrog ekrana postavil še nekaj dodatnih škatel, se v resnici ne znajdem več najbolj oziroma si nikoli ne vzamem časa, da bi naštudirala povezavo tistih škatel med seboj in osvojila pravo zaporedje pritiskanja na vseh pripadajočih daljincih. Fantje se mi smejijo, pa mi je zlo vseglih. V takih dnevih se že prepritiskam do česarkoli, kar bi buljila. Ja, v takih dnevih kaj dosti več od buljenja pač ne premorem. Včasih se ob takih dnevih ustavim na srce parajočih zgodbah, ob katerih ponavadi na začetku in na koncu piše, da so posnete po resničnih dogodkih. In kaj imam od tega? Pravzaprav nič konkretnega. Precej konkretno proč vržen čas, ki ga v čudnosti dneva tako ali tako ne bi bila sposobna kvalitetno izkoristiti, nekaj posmrkanih robčkov in ves čas gledanja zavedanje, da se to dogaja drugim, nekje daleč od oči, daleč od srca, daleč od moje realnosti. Zavita v vati prijetnosti življenja brez vsake težave odmislim krutosti, ki jih pišejo zgodbe okrog nas ... dokler te nekega lepega dne kakor strela z jasnega ne zadane spoznanje, da tvoja vata ni neprodušen oklep, da se filmske zgodbe dogajajo na tvojem dosegu, da nimajo vse hepi-endov, da se ljudem, ki so ti dejansko blizu, sesuvajo svetovi in da si čist navadna trapa, ker te tista žarnica, ki se je odločila pregoreti in je še vedno nihče ni zamenjal, mori, ker imaš včasih samo ne najboljši dan in zaradi tega uničiš dan še vsem svojim, ker ... si ne odpreš oči in si dopoveš, da si največja srečnica pod soncem, ker imaš vse to, kar pač imaš.
Lepo prosim, ko bom naslednjič težila in se pritoževala nad čemerkoli, naj me nekdo lopne po buči ali pa naj me samo spomni na ta zapis. Izpolnjene imam prav vse pogoje, da bi bila lahko neskončno srečna in če nisem, sem seveda čist navadna koza.

Komentarji

  1. Se bom kar zraven postavila, da bo obe buči lopnilo, ker sem tudi sama preveč nagnjena k nerganju nad brezveznimi stvarmi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Važno je, da se tega večinoma zavedata, zavedamo. Problem je, da tisti glavni nergači, ki jim čisto popravici tudi nič ne manjka, niti ne vedo da cel življenje samo nergajo in namesto, da bi uživali v tistem kar imajo in ne neprestano hrepeneli po tistem kar nimajo. Čeprav to je že druga zgodba!

    Meni se zdi, draga M, da ti živiš precej polno življenje, vsaj po tvojih zapisih sodeč, in da se tega tudi zavedaš. Prav to, da si pustiš biti prizadeta, je tisto kar ti dovoli biti vesela ob prijetnejših dogodkih.
    Lep dan ti želim

    OdgovoriIzbriši
  3. Podpišem. Do zadnje pike.

    sejveškdo

    OdgovoriIzbriši
  4. U ja, se popolnoma strinjam ( upam, da se bom tega spomnila, ko bom n-tič težila, če je na pomivalcu ključavnica da živa duša ne pospravi umazane posode noter ha ha ha).To so res malenkosti...tudi meni čisto nič ne manjka, moje srce je polno ljubezeni,življenje pa polno lepih dni!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave