Ja, sej vem,

en cel kup stvari me čaka za objavo, mene pa sploh ni doma ... saj zato se pa nabira. Če čepim doma za kakšno knjigo, ne morem povedat kej veliko.

Ena stvar med vsemi ima pa vseeno prednost - čaka že dober teden.

Ugotavljam, da se moje življenje zadnjih ... hm, recimo tam nekje deset let vrti skupaj s Tinami. Če odmislim eno samo, ki je izrazito ne maram in si v resnici sploh ne bi zaslužila omembe, pa so vse ostale strašno fejst punce in vsaka zase mi pomeni nekaj posebnega.
Tole na sliki mi je prejšnji teden podarila ena od teh mojih Tin. Slika je na majico narisana s čopičem in sama sem rabila kar nekaj časa, da sem zaprla usta. Punca je mojstrica. Jaz malomarnica pa čakam z objavo več kot en teden ... no, zdaj pa končno bo ☺


tole korenje je našlo svoj prostor na rokavu

Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave