Vsebina moje jutrišnje "torbice"

vsebina v sliki (v besedi glej levo)
Medtem, ko razmišljam, kateri bo tisti nahrbtnik, ki ga bom obrnila na glavo in slikala (za Sandro, da ne bo rekla, da nočem pokazat☺), lahko pošpegam v tistega, ki bo aktualen jutri. 

Zadnje čase mi je tale torbica daleč najljubša ☺

Od vsebine za jutri so noter:
- dvojne rokavice (windstopper in hude milletke)
- kapa
- tisto nekaj, čemur ne poznam imena - en tak fleten "tunel" iz tekstila, ki ga lahko uporabljaš kot kapo, kot šal, kot brisačo za švic ... tista modra zadeva s črnimi žabicami
- brisačka
- dvojna očala (smučarska s šipami za slabo vidljivost in Julbo explorer z najvišjim zaščitnim faktorjem)
- lavinski trojček (žolna, sonda in lopata)
- dereze v vrečki
- vrečka s folijami za pse (kužki že pridno čakajo na dilcah)
- cepin
- krema Wind und Wetter (tale otroška krema je daleč najboljša za v zimske hribovske razmere, ko sonce še ni prehudo)

lepotička je pripravljena in čakaaaaaa
težka je točno 7kg ☺
- krema za sonce
- krema za ustnice
- paket papirnih robčkov
- vrečka s prvo pomočjo
- 2 različni opori za koleno
- denarnica
- tampon
- majici za preoblečt
- mali fotkič
- mobitel
- liter Gatorade-a
- konkretna čokoladna zaloga
- dva sendviča
- čelada
- trak za spenjanje smuči



Sandra, a mi priznaš za začetek? Čeprav ne sodi med "civilne torbice" ☺

Komentarji

  1. Uau, kul! Samo želim si lahko toliko hribovske energije, kot je premoreš ti. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Madona... moj nima pol tolk dodatkov, ko grem kam v hrib. Pa mi je še vedno težak (mimogrede, kolk je tale tvoj težak?), skupaj z litrom dveh tekočine. Pa sem že mislala, da mam neki, ko sem kupla ornk kapo, pa rokavice... pa se lahk sam skrijem :)

    Uživaj jutri!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jožica, uživala sem, kot že dolgo ne, mogoče prav zaradi tvojih želja ☺ hvala zanje ... saj bom spisala in napopala slike malo kasneje, ko za nekaj časa okupiram kopalnico in konkretno sprostim navite noge.
    Aja, tale nahrbtnik je bil včeraj zvečer težak točno 7kg (pa od možička glih tolk), računaj pa še na to, da sem od Rudnega polja do vznožja Konjščice (pa nazaj tudi) nanj obesila še smuči z vso turno opremo, ki imajo najbrž tudi spoštljivo težo.
    Pa je blo fajn - dan namreč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Madona, sej maš verjetno hrbet ... takle http://farm3.static.flickr.com/2023/2096411980_6e327094fc.jpg

    :)

    In kapo dol. men je včasih že tako težko, ko pa gledam smukače... ko stopicajo gor s težkimi pancerji na smučkah ali celo z njimi na ramenih... Moram verjet, da je vredno tistega spusta.

    OdgovoriIzbriši
  5. Uf, danes mi je šele uspelo pogledt fotko ... tud slučajno nisem niti blizu temu ... ☺
    Pa še odgovor na zadnji pomislek - če uživaš v tem, je definitivno vredno. Finta niti ni vedno v spustu (ajde, če je fajn sneg tudi), pač pa v tem, da marsikdaj brez smuči (ali krpelj) sploh ne prideš gor, ker se sneg tako zelo udira, da je za "pešca" gazenje čist prehud štos, z dilcami gre pa brez vseh težav. Si pa definitivno občutno prej nazaj v dolini, kar se pa tudi pozna (sploh na kolenih ☺)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave