Mozaik

For the record - nič ni narobe z mano. Res ne, samo ta teden sva brez mularije in dnevi letijo še hitreje in RES nimam nobenega časa ☺

Sicer pa sem doživela film, v katerem igra Johnny Deep in mi absolutno NI všeč. Ma ja, gledala sem Turista in je vsaj v mojih očeh pod vsako kritiko. Vmes sem nekajkrat čist resno razmišljala, da ga neham gledat.
Končno sem si ogledala tudi Avatar in sem navdušena. Takrat, ko je bil IN, me je vsa fama okrog njega čist preprosto odbila in je šele sedaj prišel na vrsto. Pa mi je res všeč.

Posoda v pomivalnem stroju se noče sama od sebe pospravit ... otrok pa ni ... mnja, bo treba zagrabit.

Koleno se je prenehalo upirati in že cel teden uspešno spet švicam. Jutri vabijo sončne višave ...

Ja, intenzivno razmišljam o Sandrinem izzivu na temo vsebine torbic. Ma ne, nisem špil-frderbar, samo funkcioniram čist drugače. Ne vem, koliko je takih, ki me ne poznajo v živo, pa bodo verjeli, da nimam torbice. Naj se popravim - torbic imam en kup, ampak jih res ne nosim, oziroma jih samo za kakšne must-go fensi prireditve. Sicer funkcioniram z ruzaki. Imam službeni ruzak, pa "civilni" ruzak, športni ruzak   ... v vsakem od teh je stalna zasedba vsebine (OK, iz športnega romajo stvari vmes tudi v pranje ☺, pa hribovskih tukaj sploh še ni zraven), iz enega v drugega dajem le denarnico, mobitel in ključe. In kateri je zdaj tisti pravi? Bom še malo razmislila.

Komentarji

  1. Sam bi me res lahko napisala z veliko, če že ruzačka nočeš odpret. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Šit, že popravljam. Sori :o

    OdgovoriIzbriši
  3. Sej, da ne boš mislila ... Jaz sem zadnjič blackberryja razglasila za borovničko. LOL

    OdgovoriIzbriši
  4. Hehe, točno to o pomivalnem stroju in kakšni vrečki smeti sem zadnjič razmišljala, ko sta bila fanta na taboru...

    Sandra, a tko je pri kovačevih kobilah al kako?

    OdgovoriIzbriši
  5. Majcha, zadnjič smo tri profesorce zelo zelo potihem spraševale ena drugo, kako se že napiše recept in kako račun. Zdaj veš, komu ne smeš zaupati otrok.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave