Mozaik

Mali je na šolskem taboru – upam, da uživajo
Odkrila sem, da se doma očitno počuti ogroženega – spi s pištolo pod pouštrom (s tisto, ki si jo je končno sčvekal za pusta)
Orhideje doma so popolnoma ponorele
Čist sem navdušena nad sveže zapadlim snegom … pa se mi zdi, da sem daleč naokoli edina (če odmislim JM)
Naslednji teden bi dva lepa dneva, da se naužijem svežega snega (seveda ob pogoju, da koleno zdrži)
Nahajam se v enem čudnem obdobju, ko mi je šoping nujno zlo, ko se zgodi, da grem skozi trgovino z oblačili, pa je ni stvari, ob kateri bi mi zaigralo srce in bi mi čez možgane letelo »tole bi pa jest na smrt rada imela«
Zbiram pogum, da koleno spet preizkusim na biciklu. Vsak dan sproti cvikam – grem, ne grem, bo koleno zdržalo ali se bo spet uprlo?
S nekaj trka oziroma ima nekaj za bregom … kako naj si sicer razložim, da najstnik sam od sebe pospravi hladilnik in kasneje za celo družino scopra panna-coto?

Ne, fotka ni frišna, si pa spet želim nekaj podobnega

Komentarji

  1. Fotka je idealna. Si jo bom poizkusila pričarati pred oči, medtem ko bom čofotala skozi ulico.
    Ja mulčki imajo vse sorte ideje, od plastičnih pištol, do česna (obramba pred vampirji;) ).
    Uživaj v snegu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti, saj ne vem, ali je bolje, da spi s pištolo pod povštrom, ali s 5 knjigami, tako kot naša.
    Orhideje tudi mene letos razveseljujejo tja in nazaj :)
    Tega snega je pa vseglih mal preveč :P

    OdgovoriIzbriši
  3. @K: Ah ja, tud tisto s knjigami poznam - pri njegovem najstarejšem bratu že obupujem nad stanjem ... Maš kakšen recept za rešitev?

    OdgovoriIzbriši
  4. Nak, raje knjige kot cigarete. Tega "problema" sploh ne rešujem, samo vsake tolko jo naženem pospravit vse na police.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave