Bo res že pomlad?

Po včerajšnjem dnevu, ki ni potekal čist po načrtih, sem danes presedlala na rožce. Na vrtu so tulipani že krepko pokukali iz zemlje, prav tako hiacinte, japonska češnja že barva popke, forzicija je tik pred tem, da jih bo odprla ... hm, kaj bo, če spet pritisne mraz? Po moje ne bo dobro.

C mi je pripravil presenečenje. Vse skupaj nas je peljal v hrib za sosednjo vasjo - tam je odkril telohe, ki jih v teh krajih pogrešam že odkar smo se priselili. No, pa zdaj poznam tudi njihovo mesto ☺




Tile so šli seveda z nami domov ...

Komentarji

  1. Čudovite fotografije - sem si prav spočila očke :o)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, tudi jaz sem danes gledala, da stvari kukajo iz zemlje... Pa ob sprehodu na Rožnik je bilo že precej spomladansko, da ne omenim, da so nas ob čaju in flancatih na vrhu prav nadležno obletavale ose :(
    Teloh je pa čudovit!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave