Dejstva ... drugi del

Vsako jutro mi je toplo pri srcu, ko iz avta opazujem srnjad na obronku gozda - prvi razlog je ta, da so mi te živalce všeč in se mi ob pogledu nanje zdi, da bo dan lepši, drugi pa ta, da so varno pospravljene na obronku gozda in si ne prizadevajo, da bi M po sili razmer zamenjala kakšen del svojega malega avtočka.

Prisilno jesensko poležavanje se je že začelo - en mulo je že ostal doma v toplem zavetju koutra. Mami mu kuha čaj, sitnari z inhaliranjem, vrti pokvarjeno ploščo s komadi "usekni se", "a brez štumfou?" ...

Ta isti mulo se je tudi uspel že "zastrupiti" s knjigami ... yeeeeees! Pa se je zdelo tako zelo daleč.

Tisti, ki imajo polno rit vsega, vedno jamrajo najbolj. Tisti, ki imajo vsaj dvojno količino zadostnih razlogov za jamranje in bi po vsej logiki morali že ponoreti, so vzdržljivo tiho in pravijo, da jim ni hudega. Uf, nagrado tistemu, ki uspe spremeniti oboje.

Danes sem dobila paket iz Pariza. Smeje se mi od ušesa do ušesa. Še malo :) ... tik-tak, tik-tak ... ma ne, ni bomba :) čist navadna ura dela tik-tak.

Kar nekaj meni ljubih oseb je poniknilo, vanished, gone ... punce, recte, da ni depresija ali kaj podobnega, recte, da imate samo tolk prezasedene dneve, da vas nikjer ni ... oziroma, veste kje sem. Prou?

Spet bi šla na en dober koncert. Po trenutnem razpoloženju bi rabila kaj udarnega. OK, naslednji teden me čaka tale, ampak jaz bi čist res kaj takega, al pa takega (ja vem, lahko samo sanjam), do enega-ki-ga-še-ne-smem-napisat je še daleč ...

Mulci so večino letošnje žepnine že nesli v Spar - LEGO točke so huda stvar, sploh, če je prostovoljnih zbiralcev veliko in še več.

Naša živalca se je naučila odpreti kletko :o sej sploh ne vem, kaj naj si mislim. Sledilo je novo dejstvo - ojačani zapahi na vratih kletke ... kaj nam bo pripravila kot naslednje presenečenje?

Komentarji

Priljubljene objave