Korziški odklop V

18.7.2010 18.10
Plaža Porto

Danes je dan že strašno dolg. Na uri je bilo 5.45, ko smo se skobacali iz šotorov, se spravili v avto in odpeljali nazaj v smer proti jugu – čez Calancho.

Tjale gor smo namenjeni ... slabi dve uri sta menda do tja od avta
Današnji cilj – Capu Rosso, 331m visok polotok z genovskim stolpom na vrhu. Na uri je kazalo 7 in 10 min, ko smo začeli s hojo. Kakor sem zjutraj preklinjala tisto piskajočo uro, ki me je vrgla iz sladkega spanca, sem bila celo pot tja in nazaj čist hepi, da me je JM prepričal, da moramo iti tako zgodaj.
Cel tist greben desno zgoraj smo premagali - v obe smeri ...
ob 9h smo imeli v senci pod stolpom izvrsten zajtrk 
Izlet je primeren tudi za otroke, če so seveda pripravljeni hodit, če začnete dovolj zgodaj, da ujamete poletno jutranjo senco in če imate s seboj čez glavo veliko pijače.

Pogled skozi lino genovskega stolpa - smer Porto
točno tukaj spodaj smo se oni dan podili z ladjico
celo pobočje ob poti se preliva v različnih barvah zelene
celo pobočje diši v različnih dišavnih odtenkih makije
od poznanega je na fotkah rožmarin, brin, sivka in mirta ... tistega v sredini pa ne poznam
Strašno močno željo po kopanju nam je preprečila izpolniti rdeča zastava na portski plaži.

Tile valovi so bili res strašni ...
jaz sem kar naprej trzala, da bo pokovce potegnilo s seboj nazaj noter

19.7.2010 15.30
Noge namakam v Restonici

Danes zjutraj smo zadnjič prestavili šotor. Nova lokacija - kamp Tuani, visoko v dolini Restonice. Kamp poln skal in balvanov, da smo imeli že težavo najti prostor za tavelik šotor, z omejeno oskrbo z elektriko – mnja, mi smo brez …

Ampak kdor pozna dolino Restonice, ve zakaj smo prav tukaj. Mularija se gre »kanjoning« v osvežilno hladni reki, jaz pa delam načrte za preostale dni. Jutri bomo spet izvlekli plezalno opremo

Komentarji

Priljubljene objave