Ko že zjutraj sumiš ...

Se spomnite pesmi ... vem, da danes bo srečen dan ... ups, sori* ... se opravičujem, ampak rabim iztočnico.
No, danes tega nisem prepevala. Je sicer poseben dan, RD ima meni zelo draga oseba (vse naj naj še enkrat, ker vem, da me tudi ti bereš :)), en od lumpov je šel za cel teden na off, pa je dan vseeno tako zelo čuden, da bi ga najraje kar pozabila. Kaj čem, včasih so zvezde v čudni poziciji.

Dost jamranja? OK

Da pozabim, je treba stvari prijeti v svoje roke. Z JM sva si šla spočit učke ... ne, drugače moram napisat. Skupaj sva si privoščila kruti del zgodbe Robina s kapuco, jaz pa sem vmes navdušeno ugotavljala, da Russel izgleda precej bolje z manjšim trebuhom in ... psssst, tud tista belina na bradi mu čist paše ... sam ne mi rečt, da se staram, prosim.

*vem, da me bereta tudi moja starša in hudo dobro vem, da je ati dobil pikce, ker sem to v svojih malih letih kar naprej mrmrala, prepevala, se obnašala kot pokvarjena plošča, ampak ... saj sem napisala sori no ... :)

Komentarji

Priljubljene objave