Delček dolga iz obdobja mrka

Tale april me je nekoliko odnesel, njegovi dogodki so povzročili, da je tudi brlog nekaj časa sameval ... nisem ga pa odmislila. Kje pa, v tem času se je res nabralo precej stvari, o katerih bi bilo prijazno napisati nekaj besed.
Danes bom pisala o punčki, ki mi je najbolj lepšala dneve, ko sem idejo šele sestavljala. Ideja je dobila svojo polno obliko na vožnjah v službo in domov ... ma ja, tudi namenjena je bila sodelavki, tako da je čas razmišljanja sovpadel z dnevnim dogajanjem.
Sodelavka, ki je noro dobra cukerpekarca in ko bom zadela na lotu, ji bom postavila čist njeno slaščičarno (šit, spet nisem vplačala lota ... tole meni ne gre ravno od rok :o) ... moram nazaj, a ne ... OK, ta sodelavka je v aprilu praznovala in zaradi raznih dogodkov v naši prijetni pisarni sem že nekaj časa razmišljala, kako bi ji pripravila nekaj zabavnega. Na vožnjah je tako padla odločitev - naredim ji punčko, punčko iz cunj.

Ampak vsa poanta darila niti ni bila v punčki, pač pa v tem, da ima punčka na zalogi dovolj majic za vsak dan v (delovnem) tednu, da jih lahko menja glede na razpoloženje.
Ko je skočila iz škatlice kot RD darilo, je bila oblečena tako kot na sliki ... in 42 seveda ne predstavlja števila svečk na torti pač pa ... :) majcha bo vedela  :) pa najbrž še kdo ...

Za ostala razpoloženja pa je s seboj prinesla garderobo majic na naslednji fotografiji.

Reakcija obdarovanke mi je polepšala več kot le tisti dan :) Zdaj s še večjim veseljem razmišljam, kaj bom ušpičila naslednjemu na spisku.
Tko no, tudi to sem počela vmes. Ostale dolgove poravnam v naslednjih dneh.

Komentarji

Priljubljene objave