Danes

Ekola, za mano je 12 ur dela (na srečo lahko delam doma) in bi krvavo rabila eno masažo tam zadaj na spodnjem delu vratu - boli, da že kar peče, en od mladine kašlja huje, en se končno odkašlja in ob tem ne bruha več, enemu ni več slabo, enemu se kašelj danes ni poslabšal ... in ACH Volley je zmagaaaaaal.
Ne, nisem uspela videti cele tekme. Prvi dolg nos je bil za mano, ko sem že drugi dan prodaje vstopnic ostala brez nje (hm, to pol najbrž ni več dan prodaje ... pustmo to). Prvega seta si na tv-ju še nisem privoščila (sem ga pa poslušala vmes, k sem še delala), drugega nisem mogla več gledat, ker so izgubljali ... ampak golden set je bil pa vendar moj. Dodatni izkupiček tekme (poleg neskončnega veselja v Tivoliju) je še moj za odtenek bolj počen glas, praskanje v grlu in mega občutek, da je bil danes pravzaprav čist fajn dan. Kakorkoli že - fajn se je končal.

Komentarji

Priljubljene objave