Prvi letošnji prebliski

- definitivno rabimo nov mikado (unga tapravga z ravnimi dolgimi palčkami, ki so na koncu smrtonosno ošiljene; s tem zdajšnjim nikakor ne moreš normalno igrati)
- domač kruh je daleč najboljši (sam prehitro ga zmanjka)
- naša zverina je razvajena
- najst obdobje občasno premaga moje potrpljenje
- novoletni boni-kuponi so mega zadeva
- dva od mojih otrok sta grozno potrošniška, pa mi ni jasno, kako ju ustaviti
- skrajni čas je, da si omislim kremo za zrelo kožo (priznam, tole je šlo težko izpod prstov - ah, drek pa gube)
- tarok z mularijo zna bit čist zabavna stvar
- Catan z mularijo ni več zabaven (če ves čas capljaš tam nekje zadaj)
- nekaterih posameznikov tudi po nekajintridesetih letih še vedno oziroma vedno manj razumem
- iz pečice lahko še tako lepo diši, pa te ne gane, če si nažrt do konca (ta obupna kar naprej sitost pokvari okus jedem ... ne, čist res. Hrana je enostavno boljša, če si lačen. Če ješ kar tako, ker je na mizi, je čist brez veze in brez pravega okusa. Tko kot je tud vsaka čorba nad 2000m božanska, ker se do nje fajn našvicaš - v dolini bi najbrž nad identično precej vihali nos ...)
- Zvezdica Zaspanka v domačem lutkovnem gledališču sodi v predal neprecenljivo
- tudi 20km na sobnem kolesu prinese svoje zadovoljstvo, če kej druzga ni na voljo  (sploh, če skozi okno opazuješ sramežljiv ples skoraj snežink, ki jim veter ne pusti, da bi padle na zemljo)

- všeč mi je letošnja letnica (ja, vem, da se ponavljam, pa vseglih ... a povem še enkrat?)

Komentarji

  1. Obdobje -najst je definitivno kriza za moje živce!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooooooooo, jaz bi tudi TAKE bone. :o)

    Uživajte!
    n.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave