I'm an alien I'm a legal alien

Hm, naslov malo vara. Ne, nisem zamenjala državljanstva, pa tud v NY nisem, počutila sem se pa glih tko v soboto popoldne v Ljubljani.
Ko smo se uspeli odkopati iz zasnežene vasi, sva mladino odpeljala do bele Ljubljane (ma dej, še sneg je bil usran, čist res), točneje do BTC, še bolj točno do Koloseja, ker v naši sosednji nekoliko večji vasi igra Avatar ob takih urah, da bi se njegova gledalca vračala proti domu v zgodnjih jutranjih urah. Pa če smo že šli, gremo lahko še ostali trije pogledat tiste aliene ...
Ne, pa nisem mislila pisat o filmu niti o risanki. Gre za Ljubljano v soboto popoldne, lokacija BTC, mikro lokacija Kolosej. Pa to ni kakršnakoli sobota popoldne. Gre za soboto, ko se ljudje kopljejo iz snega, za soboto, ko občasno še vedno sneži, za soboto, ko je BTC nikakor splužen (OK, pločniki so bili čist fajn, ampak cesta in parking pred Kolosejem pa sploh NE - pa sem mislila, da moramo samo v naši vasi poskrbeti sami zase) in te mimovozeči avtomobili zamočijo od vrha do tal (ali obratno, kakor češ). No, point vsega tiči v punčkah. Ja, res sem napisala v punčkah. Punčke v roza oblačilih, v roza obutvi, v roza plaščkih, v kratkih majičkah, ki ne pokrijejo popka kaj šele ledvic, v taaaaaankih pajkicah (glavno, da je gor Kitty), v malih roza balerinkah, v kratkih jopicah, v nalakiranih nohtkih :o ... ne, zgrožena nisem več, sem popolnoma obupana. Madona no, a je res bistvo življenja da si "lep"?
Če je slučajno v tem času kdo opazil žensko, ki je pozabila zapreti čeljust, ko je opazovala "neskončno lepe" 7-8 letnice, ki so se do onemoglosti trudile biti seksi (ma res no, še štango jim daš, pa je perfect okolje za njihovo obnašanje), potem veste, kdo sem. Ma jasno mi je, da se najstnicam malo odpelje (konec koncev se nisem rodila odrasla), ampak male punčke? Z mamicami zraven? In mamicam se vse to zdi tako zelo prisrčno? Drage mamice - zunaj je zima, sneg, mraz, mokrota ... za božjo voljo no, oblecite svoje otroke in naučite jih, da se je v mrazu potrebno obleči in prosim, povejte jim, da lepota ni vse na svetu in da s kratko roza majčko ne bodo ulovile princa na belem konju, pač pa le kronično vnetje ledvic, kar vodi v ... mnja, to je že druga tema ... Obup skratka!

Komentarji

  1. Uf... No, mene poleg takih enako pogrejejo tisti, ki imajo otroke v ogrevanih trgovinah še kar zavite v šale, oblečene v bunde (jasno, zapete do vratu) in s kapami na glavi. Dojenčki dobijo čez to še kakšno dekco ponavadi.
    Trenutno pa namenjam čas pisanju komentarja zato, ker ne morem po opravkih. Sem nameravala z otrokinjo v knjižnico in eno trgovino, pa ne morem. Ker se je naprdnila, da hoče ven v - balerinkah, poletnem krilcu in žabicah. In čaka v predsobi tako oblečena in noče slišat, da ne gre nikamor dokler ne bo v žametkah in škornjih. In tuli, ker sem ji vzela bundo, ki je bila tudi že oblečena. Kje je kakšen smajli ki buta z glavo ob zid? :S Imam pa itak dve možnosti - da jo prisilim, da se preobleče in potem poskušam trmarjenje in zoprnarjenje nadaljnjo uro, ali pa ostanem doma. Do jturi knjižnica ne bo šla nikamor. Eh, ja. :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz osebno imam alergijo na Barbi, Kitty, Vinksice - še napisat ne znam prav tega imena in še kaj bi se našlo - skrajno poneumljanje in pranje možganov, ki ga žal starši, ki ne znajo tega precediti skozi zdravo cedilo dopuščajo ... enkrat sem v enem intervjuju Ksenije Šošter Olmer brala, da doma nimajo TV izključno zaradi reklam, ki se ves čas vrtijo in da s tem ščiti svoje tri deklice - ki so danes že velika dekleta - Ksenija živi v tujini ... res se vprašaš kako naj otroke zaščitiš pred "norostjo" sveta, ki se tako dobro oglaša na vsakem koraku kamor pogledaš ... vsaj v mestih je to zelo prisotno ...

    Knjiga Ksenije Šošter Olmer Dojenje in materinstvo iz srca, pa mi je daleč naj knjiga o otrocih :o)))

    VD

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave