Tri sestrice



Danes sta še drugi dve sestrici zapustili domače ognjišče in se podali v svoj novi domek. Prva ga je našla že dan prej … Začnem na začetku?

Tkole gre tole.
Na treh različnih koncih Kure imam tri različne meni ljube babnice. Letos sem si zapičila v glavo, da jim bom lastnoročno naredila nekaj zanje. Cel kup razlogov je prispevalo svoje prste, ki so izvedbo vsega skupaj premaknili prav v december in bi se vse skupaj dalo videti kot novoletno darilo, ampak to ni tako. Je darilo, je nekaj mojega, ampak … je darilo zaradi njih samih, ne zaradi decembra.
Torej – trije listki na drevesu mojega življenja, tri, ki se med seboj (najbrž) ne poznajo ali pa se bolj tako, na povrh. Vse tri so navdušene nad živimi barvami – konkretno oranžno in/ali rdečo, za vse bi lahko napisala, da so skoraj »obsedene« s knjigami, vse so mi zelo pri srcu, vsem bi rada dala nekaj »mene«.

Nastale so tri sestrice - tri knjižne malhe z dodatkom njim ljubih besed in malim porisanim glinenim obeskom, ki je nastajal v mislih nanje. Kot sem napisala, so tri platnene sestrice že zapustile naš brlog. Kako so všeč prejemnicam, pa bodo morale povedati same.

Komentarji

  1. Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii knjižna malha vauuuuuuuuuuuuu čudovite sooooooooooo, prelepeeeeeeeeeeee in tista z medijem - ljubka, nežna - no ne vidim jo ravno jasno in ostro, ker imam solzice v očeh :o)))

    Ob tem mi iz srca vre ta Pavčkov verz:

    "A sreča ni v glavi in ne v daljavi.
    Ne v žepu ali pod palcem zaklad.
    Sreča je, če se delo dobro opravi
    in če imaš koga rad."

    (Tone Pavček)

    Objem in mirno in prijazno nočko voščim :o)))

    Vse dobro draga M tebi in vsem tvojim ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne so! Ful ful lepe, izraz "knjižna malha" pa je eden tistih, ki obetajo velike užitke... Tako kot ... dopust na Maledivih, kopalna kad s čokolado, tih deževen dan... :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. :) Reakcije na "moje" malhe se vestno zapisujejo v predalček "neprecenljivo" (OK no, TM ima res MasterCard ampak tko je).
    Ob jutranjem telefonskem pogovoru (ponekod so poštarji očitno res zgodnji :)) mi je še vožnja s smeri Gorenjske in čez zabasano Celovško minila prijetno :)

    OdgovoriIzbriši
  4. V tej malhi je neskončno več kot nekaj blaga, glinen obesek in napis "po meri". V tej malhi je prijateljstvo, je pozornost, je prijaznost, je sprejemanje, je razumevanje, je skrb, je navihanost... Ja, neprecenljivo. Ena tistih stvari, ki bo po tonah prenošenih knjig dobila častno mesto po dobro opravljenem delu. Posebno mesto v srcu pa že ima. Za take stvari še niso naredili dovolj velikega HVALA.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave