2010

Čez nekaj ur bo. Kaj bo prineslo? Pojma nimam.
To, ki se pravkar končuje, je bilo zmes marsičesa. Začelo se je z drisko, končalo se bo očitno z glavobolom, ki po vsej verjetnosti že prerašča v migreno in mi tolče tam za očmi. Jasno mi je, da samo dobrega ni mogoče dobiti, da ima bio blitva čist neestetski izgled, da za vzponi prej ali slej pridejo padci, da ...
Je preveč, če si zaželim eno čist navadno leto? Brez strašnih presežkov, dolgočasno sredino? Nekaj mirnega in vsakodnevnega? Vzponi in padci itak pridejo zraven.

Letnica sama mi je všeč, kako mi bo všeč leto samo, pa lahko povem čez leto ob istem času. Načrti? Ja, seveda jih imam. Nekaj čist odkritih, nekaj jih pestujem tam globoko in se jih nekoliko bojim lotiti, ampak ... bo leto prineslo svoje.

Tebi pa želiim, da te v letu 2010 pomembne stvari ne zapustijo in da te najdejo vse tiste, ki so prav tako pomembne.

Naj bo 2010 srečno!

Komentarji

  1. Se pravi pomembno s pomembnim - super dvojina :o))) V eni izmed mojih objav je bil komentar
    prav tako z dvojino: dobre ljudi in dobre stvari - sami super dvojčki :o)))

    SAMO DA BO ZDRAVO, KAJTI ZDRAVJE SE VEDNO DRŽI ZA ROKE S SREČO IN LJUBEZNIJO ...

    Vsaka dobra misel je molitev ...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave