December je pred vrati

Ne glede na to, da ima tudi moj dan samo 24 ur, so se brlogovi mladički odločili, da so se naučili delati zimske prahnabiralne aranžmaje in nimam oprijemljivega izgovora, ki bi mi omogočil, da se počim na tazadnjo in delam NIČ. Ja ne no, to mi ni uspelo. Izvlekli smo vse škatle s tako in drugačno krancljarno opremo in nastalo je sledeče ...

Tole je AGENTNI VENČEK. Ne, nikakor se nisem zmotila. Najmlajši se je v vrtcu naučil delati venčke in tudi za doma je bilo potrebno narediti enega. In res sem ga 3x vprašala, kakšna stvaritev je to in odgovor je bil vedno isti - agentni venček. Tadaaaaaam ...



Tole je ZIMSKI LONEC srednjega zverinčka.



Pa ker sem bila ravno zraven, sem še sama sestavila tole. Zdaj pa res lahko pride december :)


Komentarji

  1. Meni je vse od A do Ž zelo všečno :o)))

    Naj bo tak tudi ves december ...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave