Lonci, kastrole in krožniki*

Menda imam že v samem horoskopu zapisano, da sem strastna. OK, kupim. Kadar se česa lotim, to počnem z zanosom, pardon, s strastjo. Strastno rada švicam kje na redkejšem zraku praviloma s težkimi čevlji (pa včasih še kakšnimi dodatnimi pripomočki) na nogah, prav tako se strastno rada potepam po znanih in neznanih, po vročih in mrzlih krajih, kadar nanese situacija, sem tudi strastno besna in z enako strastno vnemo zmerjam, kadar pa mi situacija nanese tako, da sem lahko za šporgetom, strastno rada kuham … ja no, kadar je vikend tak kot ta, kuhava z themostexpensive ponavadi skupaj in ta vikend se je res kar naprej kadilo iz naših loncev.

Tokratna vsebina lonca je predstavljala variacijo na enega od receptov v »the knjigi« tegale letos umrlega strica, le da je od prve ponovitve do sedaj nastalo že malo morje variacij – tokratni themostexpensive pravi grška (kdo ugane, kje smo bili letos na dopustu? hihi).

Roladice (tički) pol iz kralja živali (kot mu pravi themostexpensive), pol iz govedine, polnjene z nadevom iz fete, suhih paradižnikov, oliv, začimb in fetk slanine. Popečene mesne roladice potenstane v omaki so po odkritju silikonskih nitk postale veliko bolj pogosti gost naših kastrol in krožnikov kot prej. Tokrat se me je themostexpensive usmilil in smo zraven lahko jedli krompirjev pire (o.p. – sama sem zaprisežen krompirjevec in bi pire lahko jedla 3x na dan vsak dan, themostexpensive pa krompirja oziroma pireja ne šteje glih med hrano za ljudi :o).

Prestolonasledniki so zmlatili take količine, da sva samo debelo gledala, no, sej sama nisem bla kej dost bl fina.


* krožniki so v naslovu samo zato, ker bi rada nove :$

Komentarji

  1. Bejžgano, silikonske nitke, a to tudi obstaja?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, ful so dobre tele silikonske zadeve - videno in kupljeno kar pri nas (Ljubljana - City Park; 1001 dar)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave