Plan B - spet

Ko zamuja vreme na predzadnji počitniški vikend, najbrž nismo edini, ki na plano vlečemo planB. Če sem še včeraj ropotala, da mi v tako lepem dnevu ni, da bi ostala doma oziroma mi ni it v šoping, sem za nedeljo že prav tako cel teden načrtovala kaj prijetnega - zunaj, seveda, po možnosti na redkejšem zraku.

Najbrž bi se nekdo zelo zabaval, če bi imel priložnost opazovati moj razmišljajoči jutranji obraz, ko ga parkiram pred okno in buljim v višave ... kot da me tam kaj čaka. Ideja se itak izvali v glavi ne na nebu.
Ja, danes smo skoraj ponavljali vajo, le da smo morali odložiti načrtovane podvige in izbrati kaj bolj vremenu priročnega. Naša vaška lokacija je sicer pravi raj za bicikliranje z themostexpensive, ampak družno s celo četico prestolonaslednikov se pa tega še nisva lotila.

Gremo probat?

Pa pejmo, a ne.

Ojej, kakšne priprave so bile na sporedu. Oči je hočeš nočeš moral narediti še vse tisto, kar mulariji v zvezi z bicikli obljublja že od začetka kolesarske sezone sem. Priprava mojih fantov je trajala eno celo žehto ... in smo se lahko odpeljali ... lepo v vrsti kot sosedove goske.
Pot, ki sva jo z možičkom predvidela, je bila pisofkejk za mulčke. Najbolj sem občudovala najmanjšega - s svojim malim biciklčkom brez prestav, brez vsakršnih pripomočkov za lažjo vožnjo je vse hribčke premagoval kot tavelik kolesar. Hm, mogoče je pa čas, da za naslednji rd dobi tapravo kolo ... Vsekakor se danes sam sebi zdi veliko večji, saj je prekolesaril vse do ... hihi, saj je prav. Dobrih 10 km po ne-ravnem terenu tud ni mačji kašelj.

Komentarji

Priljubljene objave