Mmmmmm

… je bilo naslov mailu, ki je preteklih nekaj dni igral vlogo žogice za pink ponk med mojim mailboxom in mailboxom lost&found prijateljice.
Pojma nimam, kako se prijateljica lahko izgubi – pa sem se pred leti izgubila jaz zanjo, ona zame, obe skupaj? Pravzaprav ne ena ne druga nimava pojma kako, zakaj in kdaj se je to zgodilo. Kar zgodilo se je. Male stvari v vsakdanu so me večkrat spomnile nanjo – že, ko sem si pripenjala mojega vulkanskega slona, recimo … Ampak misli seveda niso dovolj, če človeka ne pokličeš, če si ne vzameš časa, da bi napisal mail …
Ma nerodno mi je, res. Pojma nimam, koliko let je letelo mimo. Še manj mi je jasno, zakaj nisem poklicala, ampak zdaj je, kar je.
Včeraj nama je uspelo spiti malo daljši kofi. Waw. Kolk je to pasalo. Kako je sedlo. In kot pravi moja lost&found
Vse preveč se mi zadnja leta ljudje izgubljajo!

Jah nč, a ne ...

M, primi se v roke in poskrbi, da si drage ljudi obdržiš v bližini! Je treba tako malo, da dobiš tako veliko ...

Komentarji

Priljubljene objave