Pravljica ...

Za devetimi gorami, za devetimi vodami ali pa le v sosednjem potoku živi pravljica. Skrita je pod kamnom skupaj s potočnim rakom. Jaaaaaa, skupaj živita v kristalno čisti vodi, ki v posameznih potokih in rečicah v Sloveniji še vedno daje dom tem prekrasnim živalim.


Ta pravljica ima za sosede detle, pa šoje, kukavice ..., dnevno se vidita s čričkom in krtom in čebelo in ... kdo ve, mogoče jo obiščeta tudi kosovirja. Mogoče pride mimo tudi Mokedaj in ... Ta pravljica je zelena ali modra ali rdeča ali mavrična in če ti paše, nežno šumi, če ti paše, noro buči, če bi bil rad sam, je le tam zate - tiha, mirna, spokojna ... pravljična.


Le odločiti se moraš in oditi na lov za svojo pravljico. Na kamnu ob robu spodnje slike tudi v resnici rastejo pravljice. Vsaj jaz sem jo našla tam :)



Komentarji

  1. Kar potopila sem se v tvojo pravljico in požgečkala tudi mojo - veliko pravljic je okoli nas samo očke moramo imeti zanje kajne :o))) Jaz jih imam včasih še preveč :o)))

    VD

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave